ماه مبارک رمضان، فرصتی استثنایی و بس گرانقدر و ارزشمند است که باید با برنامه‌ریزی صحیح به استقبال آن برویم.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سید محمد احمدی طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان(ماه میهمانی خداوند) را به عموم مردم شهرستان لاهیجان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ
رمضان، ماه بندگی‌‌های خالصانه فرا رسید و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماه اش را بر ما ارزانی داشت تا با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌‌‌(ص) و ائمه اطهار‌(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم.

فرا رسیدن ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی را تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم همواره تقوا و ایمان و تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود بدانیم.

ماه مبارک رمضان، فرصتی استثنایی و بس گرانقدر و ارزشمند است که باید با برنامه‌ریزی صحیح به استقبال آن برویم، این ماه فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان، حلاوت می‌بخشد.

حلول بهار قرآن، ماه مبارک رمضان را به همه شما شهروندان لاهیجان تبریک عرض می‌نمایم و برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم.

در پایان از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.