رییس هیات تیراندازی گیلان و مسئول برگزاری این مسابقات عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یک دوره مسابقات تیر اندازی با کمان به مناسبت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر به میزبانی اداره ورزش و جوانان بندرانزلی و در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد.
سیدرضا گسکری افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 50 تیرانداز از شهرهای رشت، انزلی، رودسر، لاهیجان، آستانه اشرفیه و تالش در دو رشته کامپوند و ریکرو در مسافتهای 10، 15 و 30 متر بایکدیگر به رقابت پرداختند.
وی یادآور شد : در فاصله 10 متر ، پرهام محمدی با 296 امتیاز ، زهرا کوشا 255 امتیاز و آراد مکلاری زاده با 255 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.
گسکری اظهار کرد: در مسافت 15 متر نیز زینب درستکار با 287 امتیاز ، صبا همدوئی با 283 امتیاز و شبنم هادی نژاد با 258 امتیاز عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد : در رده آقایان نیز کیومرث نظری با 278 امتیاز ، امیر حسین فرد با 270 امتیاز و حسین هادیان با 263 امتیاز مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
گسکری افزود : درمسافت 30 متر نیز در ریکرو آقایان : حمید رضا واقع طلب، جابر زراعتی و میر کریمی و در ریکرو بانوان : فهیمه عزیزی، مژده صدقی و مریم صفدری مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی یادآور شد : دررشته کامپوند آقایان نیز درودگر از رشت، عظیمی از تالش و فیروزپور از رودسر توانستند سه نفر برتر این رشته در این مسافت شوند.
رییس هیات تیراندازی با کمان گیلان ادامه داد: با توجه به امتیازات به دست آمده از سوی ورزشکاران حاضر دراین دوره از رقابت ها تیم های تیراندازی شهرهای رشت ، رودسر و بندرانزلی به ترتیب مقام های اول تا سوم تیراندازی با کمان گیلان را به خود اختصاص دادند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.