غلامرضا امینی روز جمعه در حاشیه برگزاری رقابت های ماراتن قایقرانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر سه اردوی تیم ملی با سرمربیگری سه گیلانی در کشور مجارستان در حال برگزاری است.
وی افزود: در رشته کایاک ، ایرج اقلیمی هدایت این اردو را برعهده دارد و ورزشکاران رشته کایاک بانوان زیر نظر سونیا نوری زاده در اردو به سر می برند، همچنین سرمربیگری تیم کانو کانادایی قایقرانی در اردوی مجارستان هم بر عهده الیاس اقلیمی از گیلان است.
امینی افزود: این سه تیم پس از پایان اردو در مجارستان ، برای حضور در مسابقات کاپ 2 به صربستان اعزام می شوند.
وی با اشاره به وجود سه فدراسیون جهانی سیلینگ ، روئینگ و کانوئینگ در رشته قایقرانی یادآور شد: فدراسیون قایقرانی بیشترین توجه خود را به مسابقات المپیک معطوف کرده است.
رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به برگزاری اردوهای این رشته ورزشی در داخل کشور افزود: اردوی تیم ملی روئینگ آقایان در شهرستان نقده و اردوی تیم ملی بانوان در تهران در حال برگزاری است .
به گزارش خبرنگار ایرنا روز گذشته (پنجشنبه) مسابقات قایقرانی ماراتن قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 20 ورزشکار از هشت استان کشور در منطقه آزاد انزلی برگزار شد که در نهایت تیم قایقرانی گیلان توانست با پشت سر گذاشتن رقیبانش، مقام نخست این دوره از رقابت ها را کسب کند.
انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.