به گزارش ایرنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی در جلسه عصر دیروز (پنجشنبه) هیات مدیره این باشگاه در فرمانداری انزلی، موضوع تعیین سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه ملوان بندرانزلی مطرح شد.
اعضای هیات مدیره پس از بررسی گزینه های پیشنهادی و برنامه های ارائه شده از سوی آنان به اتفاق آراء نادر دست نشان را به عنوان سرمربی جدید ملوان بندر انزلی برای هدایت این تیم در فصل جدید لیگ دسته یک کشور (جام آزادگان) انتخاب کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، نادر دست نشان متولد قائمشهر استان مازندران است و ابتدا در پست دروازه بانی فعالیت می کرد اما بعد از مدتی پست او در زمین بازی از دروازبانی به هافبک ، تغییر کرد.
وی تمام دوران بازیگری خود را در تیم فوتبال نساجی قائمشهر گذراند و توانست با به ثمر رساندن 9 گل در هشت بازی متوالی، از خود نامی در میان گلزنان آن دوران بر جای بگذارد .
کسب عنوان چهارمی آسیا با تیم ملی نوجوانان به عنوان دستیار کارلو سولدوی سرمربی ایتالیایی تیم ملی نوجوانان در سال 1378 ، کسب عنوان نائب قهرمانی جام حذفی کشور در سال 1387 با تیم پگاه گیلان و صعود تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به لیگ شانزدهم فوتبال توسط وی در کارنامه این سرمربی دیده می شود.
نادر دست نشان در فصل گذشته و در آخرین بازی خانگی ملوانان، به عنوان سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل در برابر ملوانان قرار گرفته بود.
بر اساس اعلام باشگاه ملوان بندرانزلی مراسم معارفه سرمربی جدید ملوانان بزودی برگزار و پس از آن کادر فنی جدید نیز معرفی خواهند شد.
باشگاه ملوان بندرانزلی علت برکناری یا کناره گیری محمد مایلی کهن سرمربی فصل قبل ملوانان در لیگ آزادگان را اعلام نکرده است.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از سقوط به لیگ دسته یک کشور از لیگ برتر ، فصل گذشته نیز از صعود مجدد ناکام ماند و به ناچار باید فصل پیش رو را نیز برای صعود به لیگ برتر هیجدهم در لیگ دسته یک کشور(جام آزادگان) توپ بزند.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.