به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس کمیته ماراتن فدراسیون قایقرانی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این دوره از رقابت ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره از رقابت ها برای نخستین بار در آب های آرام منطقه آزاد انزلی و با حضور 20 ورزشکار از هشت استان کشور انجام شد.
عباس شادمان افزود: در این مسابقات 12 ورزشکار در رشته کانو کانادایی و هشت قایقران در رشته کایاک با یکدیگر رقابت کردند.
وی یاد آور شد : در نتایج تیمی ، گیلان توانست با پشت سر گذاشتن رقیبان خود جام قهرمانی را به خانه ببرد و تیم های همدان و آذربایجان غربی پس از گیلان، مقام های دوم و سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.
شادمان گفت: در نتایج انفرادی نیز در رشته کایاک، مصطفی علیخانی از مازندران، عرفان منوچهری و امیر آقا میرزایی از گیلان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: در رشته کانو کانادایی نیز سروش رضویان از تهران، مهرزاد دانیالی از گیلان و علی الماسی از همدان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند .
به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقات قایقرانی ماراتن قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی امروز (پنجشنبه) در حوضچه بندری مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی، نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا ، رئیس هیات قایقرانی گیلان و جمعی از مدیران شهرستان و استان برگزار شد.
منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد شمال کشور است و در شمال غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.