مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: این مسابقه ها در شهرستان های ماسال، فومن، صومعه سرا، بندرانزلی، آستارا، تالش، رودسر، لنگرود، آستانه اشرفیه، سیاهکل، لاهیجان، رودبار و رشت در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه ها در رشته های حفظ پنج جزء ، 10، 20، حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ موضوعی، حفظ معارف احادیث، تفسیر قرآن کریم، دعاخوانی، هم سرائی و هم خوانی قرآن کریم، اذان، مقطع خوانی گروهی، همسرایی دو یا چند زبانه، آثار کوتاه رسانه ای (تک خوانی) انفرادی ویژه رده سنی بزرگسالان با هم رقابت کردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان بیان کرد: برگزیدگان رقابت های شهرستانی به رقابت های استانی راه می یابند و منتخبان مرحله استانی نیز مرداد ماه امسال به مسابقه های کشوری قرآن کریم دعوت خواهند شد.
مسابقه های اوقاف قرآن کریم هر ساله از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.
در سی و نهمین دوره مسابقه های قرآن کریم در سال گذشته حسین رفیعی از گیلان در مسابقه های کشوری در رشته قرائت عنوان اول را کسب کرده بود.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.