مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان نقش صنایع کوچک در اشتغال‌زایی و توزیع ثروت گفت: بنگاه ها و صنایع کوچک و متوسط به علت ویژگی‌های خاص خود کارکردهای منحصر به فردی دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، شهیدی تصریح کرد: توسعه مناطق حاشیه ای، تأمین تولیدات عمومی مورد نیاز کشورها و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز صنایع از دیگر مزایای راه اندازی صنایع کوچک نسبت به صنایع عظیم است.

وی با بیان اینکه آماده سازی زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی یکی از مهم ترین رسالت های شرکت شهرکهای صنعتی است خاطر نشان کرد: ایجاد زمینه های تسهیل در سرمایه گذاری های صنعتی به ویژه برای راه اندازی کارگاه ها و صنایع کوچک در سطح شهرکها و نواحی صنعتی مهم ترین وظیفه ما برای رونق و راه اندازی صنایع کوچک است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان گیلان‌همچنین از برنامه های‌حمایتی شرکت شهرک‌ها از صنایع کوچک و متوسط خبر داد و گفت: پرداخت یارانه آموزشی به کارگاه ها و واحد های صنعتی، برگزاری تور های صنعتی برای آشنایی با واحد های دیگر تولیدکننده و نیز بازار های رقابتی موجود، پرداخت یارانه به واحد های صنعتی که تمایل به حضور در نمایشگاه های کشوری و بین المللی دارند و توان تامین هزینه های آن را ندارند، مشاوره به واحد هایی که توان دانش‌بنیان شدن را دارند، از دیگر چترهای حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی برای کمک به کسب و کارها در قالب صنایع کوچک و متوسط است.

وی همچنین سیاست های صندوق حمایتی شرکت شهرک ها را گامی برای حمایت از واحد های صنعتی و تامین وثیقه برای دریافت تسهیلات توسط این واحدها عنوان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.