مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: سوم خرداد یادآور روزی است که ایثار، شهامت، جانبازی و شهادت در هم آمیخت و حماسه‌ای فاخر و ماندگار را به بهای نثار خون شهدا و جانفشانی ایثارگران رقم زد.

به گزارش ایلنا از رشت، دکتر محمدرضا پارسی مدیرکل بهزیستی گیلان در پیامی به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی و سالروز فتح‌خرمشهر تأکید کرد: سوم خرداد یادآور روزی است که ایثار، شهامت، جانبازی و شهادت در هم آمیخت و حماسه‌ای فاخر و ماندگار را به بهای نثار خون شهدا و جانفشانی ایثارگران رقم زد.

امام خمینی(ره):

فتح‌خرمشهر فتح خاک‌نیست، فتح ارزش‌های‌اسلامی‌است، خرمشهر شهر لاله‌های خونین است، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

سوم خرداد یادآور روزی است که در آن استکبار جهانی و هیمنه آن در هم شکست و تجلی عینی پیروزی خون بر شمشیر در برابر دیدگان جهانیان به منصه ظهور رسید. سوم خرداد یادآور روزی است که ایثار، شهامت، جانبازی و شهادت در هم آمیخت و حماسه‌ای فاخر و ماندگار را به بهای نثار خون شهدا و جانفشانی ایثارگران رقم زد، آنان که متواضعانه جان باختند یا با زخمی بر پیکر ماندند و دم از شکوه ایثار خود نزدند.

به پاس قدردانی از این فداکاری بی بدیل که عظمت امروز این سرزمین وامدار آنان است این پیروزی بزرگ را به تمامی دلیرمردان و شیرزنانِ حماسه آزادسازی خرمشهر که بحق روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام گرفته است تبریک عرض می‌نمایم.

به یقین تمام انسان‌های نیکو خصالی که این روز را رقم زده‌اند، سهمی بسزا در سرافرازی و صلابت امروز ایران اسلامی دارند و آرامش و اقتدار جامعه ما رهین فداکاری و ایثار بی مانند آنان است. با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، جانبازان و ایثارگران معظم هشت سال دفاع مقدس از پروردگار متعال سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم راه شهدا را مسألت دارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.