فرماندار لاهیجان در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، این روز را به مردم شهرستان و تمامی ایثارگران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، فرماندار لاهیجان طی پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، این روز را به مردم شهرستان و تمامی ایثارگران تبریک گفت.

در پیام سید محمد احمدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*خرمشهر را خدا آزاد کرد* امام خمینی (ره)

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است  که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت و همچون سپهری پرستاره می‌درخشند. در این میان، حماسه آزاد سازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

بی شک آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسان‌های خود باور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی  به ولایت را ماندگار  کردند.

آزادی خرمشهر نشان داد که وقتی جبهه کفر و استکبار با همه امکانات مادی، رسانه ای و نظامی خود در یک طرف و ایمان و اعتقاد راسخ به خدا و شهادت با پشتوانه  مکتب حسینی و عاشورایی در طرف دیگر قرار می‌گیرند، پیروزی این عرصه با کسانی است که برای خدا حرکت کرده و در این راه  از جان و مال خود گذشتند و برای تحقق آرمانهای نظام الهی همه هستی خود را فدا کردند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات فتح خرمشهر و امام شهیدان، سالروز این نصر بزرگ الهی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شهرستان لاهیجان،  خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس  تبریک و تهنیت عرض کرده، توفیقات همگان را در مسیر پاسداشت از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.