شهردار رشت از ساخت یک پارک در مسیر پل بوسار تا پل توحید با رویکرد توسعه فضای ورزشی- تفریحی در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد پور‌ناصرانی شهردار منطقه یک رشت با قدردانی از مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض طی سال گذشته اذعان داشت: با ادامه روند پرداخت به موقع عوارض از سوی شهروندان شاهد توسعه بیش از پیش در سال جاری خواهیم بود.

شهردار منطقه یک با اشاره به عدم همکاری شرکت‌های حفار نسبت به حفظ آسفالت شهر در سال ۹۵ تصریح کرد:به‌رغم کوشش و اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری در سال گذشته در زمینه تامین آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی و شریان‌های فرعی، متاسفانه به‌دلیل عدم ایجاد کانال و شبکه تاسیسات شهری و عدم همکاری شرکت‌های حفار با شهرداری علاوه بر ایجاد هزینه‌های سربار برای شهروندان شاهد تخریب پیوستگی آسفالت هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت راه اندازی کانال تاسیسات مشترک شرکت‌های حفار با شهرداری افزود: با راه اندازی کانال مشترک خرابی‌ها  کمتر و دوام آسفالت بیشتر خواهد شد که این خود در کاهش هزینه‌های شهروندی نقش بسزایی خواهد‌داشت.

پورناصرانی در پایان سال ۹۶ را سالی متفاوت و پرکار برای کارکنان و پرسنل شهرداری منطقه یک شهرداری عنوان کرد و افزود: افتتاح فاز دوم پارک استاد معین و فاز سوم و چهارم پارک گیلان از مهم‌ترین پروژه‌های توسعه فضای سبز در سال جدید خواهد‌بود./

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.