مهرعلی گواهی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و با اشاره به اینکه در برگزاری دوره‌ های آموزشی محدودیتی سنی وجود ندارد، گفت: در این موسسه برای رده‌های سنی کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و خردسالان 4 تا 6 سال کلاس‌های آموزش قرآن، احکام، نقاشی و ورزش برگزار خواهد شد.
مسئول مجتمع فرهنگی تربیتی آستان مقدس قم با تشریح فعالیت های قرآنی در این مجموعه فرهنگی تربیتی گفت: برگزاری دوره های فرهنگی آموزشی و قرآنی موجب توسعه فرهنگ قرآنی در میان جوانان و نوجوانان می شود و این افراد با داشتن دیدگاه قرآنی، سکانداران اداره امور جامعه خواهند بود.
گواهی بیان کرد: انس با قرآن تاثیرات غیرقابل انکاری بر روی زندگی فردی و اجتماعی انسان می گذارد و باید با پرداختن بیشتر و تبلیغات وسیعتر افراد به فعالیت های قرآنی جذب شوند.
حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، از سال 1382 و در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع، اقدام به تأسیس مجتمع فرهنگی تربیتی در پره سر رضوانشهر نموده است.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی دارای حدود 120 مسجد است که حدود نیمی از جمعیت این مناطق را برادران و خواهران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل داده اند و در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: مهرعلی گواهی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7293/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.