به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان؛صبح امروز با حضور رضا علیزاده و معاونین ایشان چندین طرح گردشگری شامل سه هتل سه ستاره،یک مجتمع پذیرایی ،یک واحد پذیرایی و یک سفره خانه سنتی در آستارا افتتاح شد.

علیزاده در تشریح جزئیات طرح های مذکور اظهار داشت: برای ساخت و تجهیز این تاسیسات بیش از 264 میلیارد ریال هزینه شده که ماحصل آن فراهم شدن زمینه اشتغالزایی بیش از 103 نفر بوده است. وی با بیان اینکه توسعه پایدار گردشگری بر محور توسعه زیرساختها استوار است،تعامل با بخش خصوصی در سالهای اخیر را ممتاز قلمداد کرد. این مسئول؛ حمایت های بانکی را عاملی برای پیشرفت پروژه های ناتمام در حوزه گردشگری خواند و گفت: هم اکنون پروژه های بسیاری در انتظار تسهیلات بانکی به سرمی برند.

این مسئول با تصریح این مطلب که دولت تدبیر و امید با بسترسازی توسعه محور توانسته اقدامات خوبی را در مسیر پیشرفت همه جانبه در سراسر کشور به اجرا رساند؛ افزود: با وجود تنگناهای اقتصادی، کاهش قیمت نفت و تحریم ها ؛خدمتگذاری در بخش دولتی بیش از پیش در حال انجام است که افزایش تعداد واحدهای اقامتی،پذیرایی و گردشگری تنها گوشه ای از این تعالی و پیشرفت می باشد.

علیزاده "اقتصاد مقاومتی" را سرفصل تمامی فعالیت های میراث فرهنگی گیلان در سالهای اخیر دانست و بیان داشت: تدوین بسته حمایت از کارگاه‌های صنایع‌دستی، ایجاد بسته هتلینگ و تدوین بسته حمایت از گردشگری جزو اقدامات اداره کل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بوده که تولید و اشتغال پایدار در صنایع‌دستی و گردشگری را به بار نشانده است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 655533
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.