به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر دوشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال پاس گیلان موفق شد با نتیجه سه بر صفر برابر تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر به برتری دست یابد.
در این دیدار که از هفته بیست و نهم این رقابت ها و در رشت برگزار شد، تیم پاس گیلان برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام توانست با به ثمر رساندن سه گل، به یک پیروزی دیگر دست یابد.
تیم فوتبال پاس گیلان که پیش از انجام این مسابقه ، قهرمانی خود را مسجل کرده بود، در این دیدار نیز برتر از حریف خود ظاهر شد و توانست در این مسابقه نیز به پیروزی برسد.
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته بیست و نهم این رقابت ها ، بازی تیم های فوتبال استقلال رشت و مهتاب بافت شفت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم فوتبال شهرداری کلاچای موفق شد با نتیجه چهار بر یک شهرداری ماسال را شکست دهد.
در دیگر بازی هفته بیست و نهم نیز ، تیم های فوتبال شاهین بندرانزلی و شهرداری چوبرتالش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شاهین بندرانزلی با نتیجه یک بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال پاس گیلان با کسب 58 امتیاز قهرمانی خود را مسجل کرد، تیم های فوتبال دخانیات رشت و مهتاب بافت شفت نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 15 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی فوتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.