به گزارش ایرنا ،پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید همگان با سرود ملی برخاستند و هم آوایی کردند . جوانان حاضر در ورزشگاه سرود وطنم ای شکوه پابرجا و یار دبستانی من را نیز با شور، همخوانی کردند.
ورزشگاه سرشار از جمعیت دوستداران روحانی و مشی اعتدال و اصلاحات بود؛ بذرهای امید انگار با نسیم در فضای ورزشگاه چرخ می خورد تا در آینده ای نه چندان دور به بار بنشیند .
با وجود جمعیت فراوان حاضر در ورزشگاه، مردم نظم را به خوبی رعایت می کردند گرچه جوانان ستادهای روحانی نیز همچنان پای کار بودند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گیلان در سخنانی با قدردانی از حضور حماسی مردم از مشارکت بالای 82 درصدی گیلانی ها در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم سخن گفت.
مردم به صورت جمعی در شعارهایشان مطالباتشان از دولت تدبیر و امید و اعتدال و اصلاح امور را خواستار می شدند، پوستر روحانی و پرچم های کوچک ایران در دستان مردم به چشم می خورد.
شهرام ناظری هنرمند پرآوازه بین المللی و برنده نشان شوالیه آواز، در جمع مردم حاضر شد و پیش از هنرنمایی پیروزی مردم را تبریک گفت .
وی اظهار کرد: با درود به خاک پرگهر و مردم با فرهنگ گیلان، باعث افتخار است که در شادمانی شما شریک هستم .
این خواننده بزرگ کشورمان یاداور شد : چهار سال پیش نیز به دکتر روحانی گفتم که فقط به خاطر لبخندی که بر لب مردم آمده، اینجا هستم و خوشحالم که شادی شما را می بینم .
شوالیه آواز ایران افزود: اینکه به جای نومیدی ها ، شوری در وجود شما می بینم برای من بالاترین ارزش را دارد و بزرگترین عشقی است که در مملکت می درخشد.
جملاتی نظیر ملت تکرار کرد ، امتداد امید و شما قهرمانید بر بنرهای نصب شده در ورزشگاه در کنار عکس دکتر روحانی و جهانگیری دیده می شد.
مجری مراسم با سلامی بر آزادی و اصلاحات، ابراز امیدواری کرد که بی مهری ها و برخوردهای افراطی و محدودیت های بی مورد ، جای خود را به امید و نشاط و بهروزی دهد.
با تاریک شدن هوا مراسم آتش بازی در کنار سرودخوانی و شادمانی مردم حال و هوایی خاص به این جشن با شکوه بخشید.
هواداران حاضر در ورزشگاه گفتند راهی را که با رئیس جمهوری برای چهار سال دیگر انتخاب کرده اند، همدل و همگام با دکتر روحانی ادامه خواهند داد و انتظار دارند رییس جمهوری محبوب نیز به وعده هایش عمل کند .
یک میلیون و 889 هزارو 655 نفر واجدین شرایط رای دادن در استان بودند که آرای ماخوذه از صندوق های انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، یک میلیون و 563 هزارو 732 رای بوده است. در این دوره از انتخابات در گیلان ، 82 و 75 صهم درصد شرکت کردند که میانگین این آمار در کشور 73 درصد بوده است.
خبرنگار : گیتی بابایی ** انتشاردهنده: کبیری
6030/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.