نمایشگاه آثار برتر معماری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی رشت تا دوم خرداد ماه جاری در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی - هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت دائر است.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، ضمن اعلام این خبر گفت : این نمایشگاه به همت انجمن علمی دانشگاه گیلان و با همکاری موسسه آموزش عالی احرار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از تاریخ ٣١ اردیبهشت تا ٢ خرداد ماه ٩٦ همه روزه از ساعت ١٠ صبح تا ١٨ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می گردد و شامل ١٠٠ اثر برگزیده دانشجویان رشته معماری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی رشت می باشد.

محمد حسن‌پورافزود: این نمایشگاه با هدف آگاه سازی مردم از نقش و جایگاه هنر معماری در زندگی روزمره و بازتاب توانمندی‌های دانشجویان رشته معماری و کاربردی بودن ایده‌ها و خلاقیت‌های دانشجویان برپا شده‌است.

نمایشگاه  گروهی دانشجویان معماری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی رشت از تاریخ ٣١ اردیبهشت تا ٢ خرداد ماه جاری‌از ساعت ١٠ صبح تا ١٨ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی-هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت دائر است./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.