فرماندار آستارا گفت: همه باید بتوانیم از ظرفیت تولید شده که پشتوانه مردم برای دولت تدبیر و امید است بهره وری درست در مسیر برنامه ریزی برای توسعه کشور، استان و آستارا داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش در دیدار با مسئولان و فعالان ستادهای تبلیغاتی روحانی، در شهرستان آستارا ضمن تبریک مشارکت‌حداکثری مردم اظهار داشت: مردم برنامه‌ها و شعارهای کاندیداهای ریاست‌جمهوری را به دقت بررسی کردند و در نهایت نگاه برنامه محور روحانی مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گرفت و با رای بالایی که به ایشان دادند، نشان دادند همان مسیر این بار با پشتوانه قوی تر مردمی باید ادامه یابد.

وی با تبریک مجدد انتخاب  روحانی به عنوان رئیس‌جمهوری ایران اسلامی، اظهار امیدواری کرد: همان رفتار و منش دولت یازدهم در شهرستان آستارا با خیر و برکت و مشارکت بیشتری در دولت دوازدهم دنبال خواهد شد و همه فعالان حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باید در مسیر اهداف دولت مشارکت و همکاری داشته باشند.

وی افزود: اگرچه ستادهای مختلفی در حمایت از  روحانی در آستارا وجود داشت اما فصل مشترک همه آنها انتقال درست نگاه دولت روحانی به مردم بود و همین امر باعث پیروزی بزرگ ملت ایران شد.

وی اظهار داشت: همه ما باید بتوانیم از ظرفیت تولید شده که پشتوانه مردم برای دولت تدبیر و امید است بهره وری درست در مسیر برنامه ریزی برای توسعه کشور، استان و آستارا داشته باشیم.

رنجکش ضمن تشکر از ستادهای کاندیداهای رقیب گفت: گرم نگه داشتن تنور انتخابات تنها با حضور رقیب امکانپذیر است و این مشارکت حداکثری را باید بواسطه تلاش‌های رقیب برای حضور در صحنه نیز دانست، اکنون نوبت طرف پیروز هست تا با جذب رقیب از پتانسیل آنها برای آبادنی منطقه بهره‌گیرد.

وی ادامه داد: فصل رقابت تمام شده است و اکنون باید با ایجاد فضای رقابت در اندیشه توسعه ایران اسلامی باشیم.

وی خطاب به مسئولان ستادهای انتخباباتی روحانی گفت: مردم به نگاه رئیس‌جمهور و به برنامه‌های ایشان رای دادند، پس باید با اتحاد و انسجام بیشتر بدنبال تداوم و بهره گیری از ظرفیت تولید شده این نگاه برای توسعه شهرستان آستارا باشیم.

در ادامه نشست نیز فرهاد مسعود پی رئیس ستاد مرکزی روحانی در شهرستان مرزی آستارا ضمن تبریک این انتخاب آن را جشن بزرگ ملی خواند.

وی با قدردانی از تلاش های فرماندار و سایر مجریان برگزاری انتخابات گفت: در شهری زندگی می کنیم که مردم آن از دیرباز از فرهنگ بالایی برخوردار بودند، ما نیز وارث این فرهنگ دیرینه هستیم بنابراین مردم این منطقه با آگاهی دست به انتخاب زدند و این مشارکت صد درصدی را ایجاد کردند.

مهدی دستبوس رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی روحانی در لوندویل نیز با تبریک این حماسه بزرگ به مقام معظم رهبری اظهار داشت: مردم ما با نه گفتن به افزایش چند برابری یارانه نشان دادند چیزی از مردم هلند و سوئیس کم ندارند و از هوشمندی و درایت خاصی برخوردارند.

ایراندخت رستم نژاد رئیس ستاد بانوان روحانی در شهرستان نیز ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی دکتر روحانی گفت: هنوز باور ندارم مردم این حماسه بزرگ را تکرار کردند، امیدوارم در سایه همدلی ها بتوان پاسخگوی مطالبات مردم بود. وی با یادآوری روزهای سخت گذشته افزود: باید وحدت و انسجام داشته باشیم تا روزهای سخت گذشته تکرار نشود.

در ادامه این جلسه نیز حمید شاهوری رئیس ستاد شماره دو دکتر روحانی در آستارا، احمد آهنی رئیس ستاد مردمی روحانی  شهریار خدایی قائم مقام ستاد مردمی دکتر روحانی در آستارا، علیرضا عسگرپور رییس ستاد مردمی  روحانی در لوندویل ضمن تبریک این پیروزی بزرگ و تشکر از فرماندار آستارا برای ایجاد فضای خوب و رقابتی و برگزاری درست انتخابات در آستارا بر ضرورت همدلی ها در مسیر تداوم برنامه های دکتر روحانی در شهرستان تاکید کردند.

در پایان با درخواست اعضای ستادهای روحانی در آستارا مقرر شد جشن پیروزی ستادهای شهرستان در روزهای سه‌شنبه در لوندویل و چهارشنبه در آستارا برگزار شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.