به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی روز یکشنبه در دیدار معاونان و مدیران کل ستادی استانداری بیان داشت: زیبایی انتخابات روز جمعه این بود که مردم در فضایی آرام و با نشاط در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یافتند و این موفقیت متعلق به مردم گیلان بود .
وی با بیان اینکه همانگونه که رهبر انقلاب تأکید کردند باید قدردان آگاهی و هوشیاری مردم باشیم، ادامه داد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا این آرامش و امنیت و اعتمادی که مردم به مجموعه‌ دولت و نظام دارند را برای کار و تلاش و خدمت بیشتر حفظ کنیم.
استاندار گیلان افزود: افزایش آرای دکتر روحانی در گیلان از اثرات خدمت به مردم است و مردم به خوبی نشان دادند که کدام روش را برای اداره‌ کشور می‌پسندند.
وی با بیان اینکه در ایام انتخابات بی معرفتی زیاد دیدیم، گفت: نزدیک 70 درصد از مردم گیلان و بیشتر از سال 92 به گفتمان دکتر روحانی رأی دادند و این علاقمندی مردم، تکالیف ما را بیشتر می‌کند.
نجفی ادامه داد : گیلان در قبل از دولت یازدهم در بخش‌های زیربنایی از میانگین کشوری عقب بود اما توانست عقب ماندگی‌ها را جبران کند.
استاندار گیلان با بیان اینکه رئیس جمهوری محور شرارت و دشمن انقلاب اسلامی هم اکنون در منطقه حضور یافته، گفت: مردم به خوبی وضعیت و شرایط جهان و منطقه‌ای را تشخص دادند و با این رأی قاطع اعلام کردند و به زیبایی تشخیص دادند که چه کسی می‌تواند در محیط بین‌الملل از حق کشورمان به خوبی دفاع کند.
وی ادامه داد : یکی از نکات مهمی که در ایام انتخابات هدایت کردیم، این بود که اجازه ندادم به بهانه‌ انتخابات، کار و تلاش به مردم متوقف شود.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: باید با کار و تلاش بیشتر و جبران نقاط ضعف ، پاسخ اعتماد دوباره‌ مردم را بدهیم.
وی گفت : اقدامات انجام شده را با جدیت دنبال کنید تا رفاه و آسایش بیشتر مردم فراهم شود، در خدمات رسانی و حل مشکلات جامعه، همه‌ مردم را با هم ببینید و به گرایش‌ها توجه نکنید.
استاندار گیلان خاطر نشان کرد : عملکرد خوب را باید نشان داد چون بین عملکرد خوب و انعکاس خوب عملکردها تفاوت است، اگر کارهای انجام شده را نگوییم عده ای تصور می کنند که کاری نشده است.
بنا به اعلام ستاد انتخابات کشور، حجت الاسلام حسن روحانی با کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.
حجت الاسلام روحانی در گیلان، 69.3 درصد از آراء مردم استان را کسب کرد که نسبت به سال 92، 260 هزار نفر معادل 13 درصد بیشتر است؛ تعداد آراء مأخوذه‌ حجت الاسلام روحانی در گیلان ، یک میلیون و 43 هزار و 285 نفر بوده است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.