به گزارش عصر یکشنبه کمیته اطلاع رسانی حجت الاسلام روحانی در گیلان، سید احمد حسینی با قدردانی از حضور پرشکوه و کم نظیر ملت رشید و قهرمان ایران اسلامی بویژه مردم همیشه در صحنه گیلان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: به دنبال پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی در این دوره از انتخابات و ادامه مسیر اعتدال گرایی و میانه روی در اداره کشور، مراسم هایی تحت عنوان جشن پیروزی به صورت خودجوش از سوی هواداران در مناطق مختلف استان برگزار شده است اما امروز و امشب برگزار نمی شود.
وی با اشاره به حضور خیابانی جمعی از مردم در رشت طی شب گذشته ادامه داد: همانطور که عصر دیروز برگزاری مراسم رسمی جشن خیابانی تکذیب شد، اکنون نیز اعلام می شود ستاد انتخاباتی حجت الاسلام روحانی در استان گیلان ، جشن شکرانه حضور را فردا (دوشنبه اول خردادماه) ساعت 18 در مجموعه ورزشی شهید عضدی برگزار می کند.
حسینی همچنین به اطلاعیه امروز ستاد انتخابات وزارت کشور و درخواست از همگان برای حفظ آرامش و سهولت تردد مردم و جلوگیری از مزاحمت ها و سوءاستفاده های احتمالی و نیز خودداری از حضور در خیابان ها و معابر برای برپایی جشن انتخاباتی اشاره و اضافه کرد: تنها مراسم رسمی که از سوی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام روحانی در گیلان برگزار خواهد شد، مراسم فردا در ورزشگاه عضدی است و بر این اساس، از هواداران می خواهیم بمنظور جلوگیری از بروز سوءاستفاده های احتمالی و پرهیز از ایجاد مزاحمت برای آحاد مردم، از برپایی جشن در خیابان ها خودداری کنند.
وی با یادآوری اینکه رویکرد دولت های یازدهم و دوازدهم، تمکین به قانون و تبعیت از مقررات جاری کشور است، گفت: بدیهی است سهولت تردد مردم و حفظ امنیت و آرامش در استان، مهمترین و نخستین اولویت است و بر همین مبنا ، جشن رسمی شکرانه حضور را فردا (دوشنبه اول خردادماه) در مجموعه ورزشی شهید عضدی برگزار می کنیم.
بنا به اعلام ستاد انتخابات کشور، حجت الاسلام حسن روحانی با کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.
حجت الاسلام روحانی در گیلان، 69.3 درصد از آراء مردم استان را کسب کرده که نسبت به سال 92، 260 هزار نفر معادل 13 درصد بیشتر است؛ تعداد آراء مأخوذه‌ حجت الاسلام روحانی در گیلان ، یک میلیون و 43 هزار و 285 نفر بوده است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.