به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا در بخشی از این پیام ها آمده است: ملت سرافراز جمهوری اسلامی ایران در روز 29 اردیبهشت ماه با حضور پرشور و دشمن شکن در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه شکوهمندی را خلق کردند و باعث عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یأس و سرافکندگی دشمنان این سرزمین شدند.
با تبریک به حجت الاسلام دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری منتخب مردم ایران و منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، امیدواریم در سایه رهنمودهای روشنگرانه‌ و مدبرانه مقام معظم رهبری و با تعامل سازنده مسئولان، گام‌های بسیار موثری جهت رفع مسائل و مشکلات آحاد جامعه، به ویژه در حوزه‌های اقتصادی، اشتغال، تولید و مسکن برداشته شود.
امیدواریم منتخبین شوراهای اسلامی با تمام قوا جهت حل مشکلات مردم با توجه به شعارهایی که داده اند، تلاش کنند.
مردم آستارا و بازاریان این شهرستان به صورت خودجوش از روز گذشته تاکنون با توزیع گل و شیرینی، پیروزی رئیس جمهوری منتخب و اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر آستارا را جشن می گیرند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مردم این شهرستان، مشارکت صددرصدی خود را در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه به نمایش گذاشتند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
/2007/7105 / 7124
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.