به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا عصر پنجشنبه در همایش روشنگری حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: با توجه به وضعیت منطقه و ضرورت حضور مقتدرانه ملت ایران اسلامی در مقابل دشمنان، شرکت در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه انتخابات تضمین کننده ارزش های نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: داشتن روحیه جهادی، تحول آفرینی، اعتقاد به گفتمان انقلاب و قانون گرایی از شاخص های مهمی است که مردم باید در انتخاب اصلح به آنها توجه کنند.
وی با تاکید بر اینکه حضور هوشمندانه مردم در عرصه های مختلف از جمله انتخابات، تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است، خاطر نشان کرد: برغم تبلیغات دشمن برای کمرنگ کردن حضور ملت در انتخابات، مردم دشمن را مایوس خواهند کرد.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا نیز در این همایش با بیان اینکه نقش انتخابات در تثبیت، ماندگاری و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بی بدیل است، اظهار کرد: هر چه مشارکت و حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، کشور ما در منطقه و دنیا تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.
حجت‌الاسلام ابراهیم حاتمی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو پشتوانه محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرارگرفته است و امام خمینی (ره) نیز شرکت در انتخابات را تکلیف الهی و وظیفه ملی و شرعی دانسته اند.
وی انتخابات را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: تغییر سرنوشت انسان ها در گرو تلاش و جدیت آنهاست و امیدوارم با همدلی همگانی در راستای رسیدن به هدف های متعالی نظام گام برداریم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان فردا 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شرکت کرده بودند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.