ولی داداشی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: مردم بار دیگر با لبیک به فرمان رهبری و به منظور تثبیت اصل نظام جمهوری اسلامی ایران، در صحنه حساس انتخابات حاضر خواهند شد.
وی اضافه کرد: حضور در انتخابات، تکلیف شرعی همه است و برای انجام این تکلیف شرعی که موجب اقتدار نظام می شود، باید حضور باشکوهی داشته باشیم.
وی اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات، توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد و همه با هم در روز 29 اردیبهشت ماه به جهانیان نشان خواهیم داد که ملت ایران اسلامی بیدار است و در صحنه های سرنوشت ساز کشور نقش تعیین کننده ای دارد.
داداشی با بیان اینکه مسئولان با بصیرت افزایی باید زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند، تصریح کرد: در انتخابات پیش رو باید شاخص های مقام معظم رهبری را برای یک انتخاب اصلح مد نظر قرار دهیم تا ایران اسلامی در تمام ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پیشرفت کند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات شوراها نباید تحت الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد، گفت: مردم با برنامه های نامزدهای شورای شهر و روستا باید آشنا شوند و شوراها با خرد جمعی امور را پیش می برند و شهر و روستا را به توسعه، عمران و آبادانی می رسانند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.