به گزارش کمیته اصلاع رسانی ستاد دکتر روحانی در گیلان، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان چهارشنبه شب نسبت به عدم پخش برنامه اسحاق جهانگیری در صداوسیمای مرکز گیلان انتقاد کرد.
سید احمد حسینی با تشکر از مردم گیلان بابت حضور باشکوه در مراسم امروز سالن تختی رشت بیان داشت: متاسفانه هرچه به جلوتر می رویم، جهت گیری ها و تخریب های انتخاباتی علیه آقای روحانی و جهانگیری بیشتر می شود؛ صداوسیمای گیلان برخلاف قانون از پخش مراسم اسحاق جهانگیری در تلویزیون خودداری کرده و وقتی من در تماس با رئیس صداوسیمای استان علت آن را پرسیدم، دلیل آن را انصراف آقای جهانگیری و تصمیم شورای سیاستگذاری عنوان کرد.
وی ادامه داد: این در حالی است که آقای جهانگیری هنوز استعفای رسمی خود را از مقام کاندیداتوری به ستاد انتخابات کشور ارائه نکرده بود.
سید احمد حسینی افزود: صداوسیما که انصراف جهانگیری را دلیل عدم پوشش برنامه آقای جهانگیری می داند، باید بگوید به چه دلیل برنامه آقای قالیباف را با وجود اینکه او نیز در رشت استعفاء داده بود، منتشر کرد؛ اگر ملاک قانون است پس سخنرانی و همایش آقای جهانگیری نیز باید پخش شود.
وی با اشاره به جهت گیری های صداوسیما بیان داشت: متاسفانه روند جهت گیری های صداوسیما آن چنان زیاد است که وضعیت تاسف باری را نشان می دهد و بدون شک در آینده باید ستاد انتخاباتی روحانی، طوماری از این جهت گیری ها را منتشر کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم پای صندوق های رای و مشارکت سیاسی بالای آنها جوابی است که مردم در برابر تخریب ها و جهت گیری ها ارائه خواهند کرد، اکنون مردم خود یک رسانه محسوب می شوند و در برابر این وضعیت قضاوت خواهند کرد.
اسحاق جهانگیری روز گذشته (چهارشنبه) در سفر به گیلان، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار و سپس ، در جمع پرشور هواداران حجت الاسلام حسن روحانی، در ورزشگاه عضدی رشت سخنرانی کرد.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.