به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر سه شنبه برگزار شد ، تیم فوتبال دخانیات رشت توانست با نتیجه سه بر صفر تیم فوتبال رهگستران لنگرود را شکست دهد.
در جریان این مسابقه که از هفته بیست و هشتم این رقابت ها و در رشت برگزار شد، تیم فوتبال دخانیات رشت در یک بازی برتر و یکطرفه ، موفق شد با به ثمر رساندن سه گل، یک پیروزی خانگی را کسب کند.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته بیست و هشتم این رقابت ها ، تیم های فوتبال شهرداری ماسال و چای ناطق لاهیجان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
در دیگر دیدار این رقابت ها ، تیم های فوتبال شهرداری چوبرتالش و شهرداری کلاچای رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری چوبر تالش با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست داد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال پاس گیلان همچنان صدرنشین است ، تیم های فوتبال دخانیات رشت و شهرداری رضوانشهر نیز به ترتیب دوم و سوم هستند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 15 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی فوتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.