به گزارش خبرنگار ایرنا، اسحاق جهانگیری روز چهارشنبه در دیدار با آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به نقش مهم مردم در انتخابات افزود: در انتخابات 29 اردیبهشت ماه، مشارکت گسترده مردم پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه باید به فکر همکاری، رفاقت و دوستی باشیم، اظهار کرد: هر بداخلاقی که بود، گذشت؛ از روز بعد از انتخابات، همه کنار هم برای کشور کار کنند.
جهانگیری در رابطه با صحنه مهم انتخابات خاطرنشان کرد: حرکاتی می بینیم از کسانی که هیچ انتظاری از آنها نمی رود و روحیه انسان کسل می شود، اما بقیه روند انتخابات، خوب است.
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه انتخابات سرشار از شور است، گفت: اینکه مردم احساس می کنند می توانند برای آینده کشور تصمیم بگیرند، امر مهمی است.
وی اظهار داشت: روزهای آخر انتخابات، روزهای پرشوری است اما مهم آن است که کنترل شود و از مرزها و حدودها عبور نکنند.
وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت ها در استان گیلان بیان داشت: اگر در آینده توفیق بود، باید کار جدی برای گیلان انجام شود و با توجه به ظرفیت ها ، بایستی بیشتر از این، به توسعه استان توجه شود.
به گفته جهانگیری، مهم این است که انسان روحیه خدمت داشته باشد و دیگران هم بایستی از همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور استفاده کنند.
معاون اول رئیس جمهوری بیان داشت: آنهایی که از فرصت ها استفاده نکردند، نام بدی از خود به جای گذاشتند و همیشه زبان باز است که اینها ، برای کشور چه کردند؟
وی خطاب به آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان بیان داشت: توفیقی یافتم تا خدمت شما برسم چراکه شما ، پشتوانه ای برای دولت هستید.
اسحاق جهانگیری تا ساعاتی دیگر، در ورزشگاه عضدی رشت و در جمع پرشور مردم استان گیلان سخنرانی می کند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان، جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.