مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد رضا پارسی مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بدون تردید روابط عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ‌سازی و تنویر افکارعمومی برعهده دارد و اکنون که اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی‌توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان، بهبود کیفی‌ و کمی‌ فعالیت‌ها‌ و افزایش‌ بهره‌ وری‌ از امکانات‌ و نیروی‌ انسانی‌ نادیده گرفت.

(مقام معظم رهبری)

نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه به این نام، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه و دست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.

انسان و رسانه، بر بسیاری از مناسبات اجتماعی و از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تاثیر گذارده است. بر همین اساس می توان گفت که نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند و نمی توانند خدمتی در خور ارائه کنند. "افکار عمومی" پدیده ای است واقعی که با ظهور رسانه های جمعی و ابزارهای ارتباطی شکل گرفت و شناسایی ویژگی ها، تمایلات و مطالبات این پدیده برای برقراری یک ارتباط هدفمند و موثر، ضرورت جهان امروز است و در این میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها، اصلی ترین نهاد در جهت شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی تلقی می شوند.

امروزه روابط عمومی پل ارتباطی میان افراد جامعه و سازمان‌ها و نهادهاست، لذا اهمیت و ضرورت روابط عمومی، هنر مردم داری، معرفی کردن دستگاه و مرکز ثقل اطلاعات و اخبار است .

بدیهی است نگاه به روابط عمومی باید نگاهی اعتمادبخش و سازنده باشد و بستر را برای مسائل فرهنگی آماده کند. بر اساس این نگاه است که روابط عمومی می تواند از جایگاه مهمی برخوردار شود.

امید است دست اندرکاران تلاشگر و توانمند این حوزه با استعانت از پروردگار متعال، در سال 96 که توسط مقام معظم رهبری، سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نام گرفته است، توشه‌ای پربار برای حرکت آگاهانه در مسیر پیشرفت، تعالی و رفاه جامعه اسلامی برگیرند چرا که فعالان عرصه روابط عمومی نقش مهمی در تحقق اهداف سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال دارند و باید جهادگرانه در این راستا تلاش کنند.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی کشور به خصوص همکاران حوزه روابط عمومی بهزیستی تبریک و تهنیت می‌گوییم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روز افزون داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.