فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات ضامن امنیت نظام مقدس اسلامی است، افزود: برگزاری یک انتخابات خوب و مشارکت حداکثری مردم می‌تواند در افزایش این امنیت تأثیرگذار باشد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، فرماندار شهرستان صومعه سرا با دعوت از ۶۰ مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تلاش و زحمات این افراد در راستای اطلاع رسانی دقیق و صحیح از اقدامات و فعالیت های نهادها، سازمان ها و ارگان های دولتی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

فرماندار صومعه سرا اظهار کرد: سرلوحه تمام اقدامات و فعالیت های انجام شده از سوی ارگان‌ها، نهادها و دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی است.

علی فتح اللهی اطلاع رسانی نکردن اقدامات انجام شده از سوی مسئولان به مردم را سبب دلسردی ملت از نظام و بی اعتمادی نسبت به مسئولان دانست و گفت: اطلاع رسانی برعهده روابط عمومی دستگاه ها بوده که باید به نحوه احسنت انجام شود.

وی به اهمیت و جایگاه قلم در دین اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم برای قلم سوره ای آورده و به آن قسم یاد کرده که نشان دهنده جایگاه آن است.

فرماندار صومعه سرا با تأکید براینکه قلم یک امانت الهی است که باید از آن در راه درست بهره برد، تصریح کرد: هر قلمی که زده می شود برسرنوشت مردم و جامعه تأثیرگذار بوده و تعیین کننده است.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی وظیفه ای خطیر و بزرگ است که برعهده روابط عمومی ها و اصحاب رسانه گذاشته شده، یادآورشد: امانتداری در اطلاع رسانی، اشرافیت به حوزه کاری، ارتباط درست با اصحاب رسانه برای انتقال اطلاعات و داشتن تعامل و ارتباطات بین دستگاهی از جمله مولفه ها و ویژگی های یک روابط عمومی فعال است.

فتح اللهی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از دستگاه های اجرایی در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی دارای ضعف هستند، ادامه داد: روابط عمومی زبان گویای تشکیلات اداری هر سازمان و دستگاهی محسوب شده که باید در عرصه اطلاع ر سانی قوی ظاهر شود.

به گفته این مسئول روابط عمومی چکیده ای از نقطه نظرات، تفکرات، نوع نگرش مدیران دستگاه های اجرایی است و در حوزه فرهنگ سازی نیز می توان فعال و تأثیرگذار باشد.

وی فرهنگ سازی را رکن اصلی ارتباطات عنوان کرد و گفت: این فرهنگ سازی باید در بسیاری از عرصه و حوزه های مختلف در سطح جامعه نهادینه شود.

فرماندار صومعه سرا به انتخابات مهم و تأثیرگذار ۲۹ اردیبهشت در سطح ملی و شهری اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت بالای اطلاع رسانی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات که از تأکیدات مقام معظم رهبری است بهره بگیریم.

وی با اشاره به اینکه مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات ضامن امنیت نظام مقدس اسلامی است، خاطرنشان کرد: به رغم نا امنی و شرایط نامناسب امنیتی در منطقه و حتی در بسیاری از کشورهای جهان، ایران از امنیت و آرامش کامل برخوردار بوده و برگزاری یک انتخابات خوب و مشارکت حداکثری مردم نیز می تواند در افزایش این امنیت تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.