به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر یکشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال چای ناطق لاهیجان توانست با نتیجه پرگل هشت بر یک برابر تیم فوتبال شهرداری چوبر تالش به برتری دست یابد.
در جریان این مسابقه که از هفته بیست و هفتم این رقابت ها برگزار شد، تیم فوتبال چای ناطق لاهیجان در یک بازی یکطرفه و پرگل ، موفق شد با به ثمر رساندن هشت گل و تنها دریافت یک گل ، علاوه بر پیروزی در این بازی ، پرگل ترین دیدار هفته بیست و هفتم را به ثبت برساند.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته بیست و هفتم این رقابت ها ، تیم های فوتبال شهرداری کلاچای و مهتاب بافت شفت به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت و تیم فوتبال رهگستران لنگرود نیز با نتیجه چهار بر 2 شهرداری ماسال را شکست داد.
در دیگر دیدار این رقابت ها ، تیم های فوتبال ملوان نوین بندرانزلی و دخانیات رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال دخانیات رشت با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال پاس گیلان با کسب 55 امتیاز صدرنشین است ، تیم فوتبال دخانیات رشت با کسب 48 امتیاز دوم است و تیم شهرداری رضوانشهر با کسب 47 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 15 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی فوتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.