وحدتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم شرافتمند و با فرهنگ ایران و گیلان، قدرت تجزیه تحلیل و انتخاب دارند و هرگز فریب وعده های واهی و بدون برنامه برخی از کاندیداها را نمی خورند چراکه عزت جمعی را برای سرزمینشان طلب می کنند.
وی بیان کرد: متاسفانه رسانه ملی در ارائه گزارش های مردمی جانب انصاف را رعایت نمی کند و با ارائه گزارش های از پیش تعیین شده و چیدمانی، سعی می کند نظر خویش را القا نماید.
وی اظهار کرد: دادن وعده های پولی به مردم و سوءاستفاده از ضعف اقتصادی برخی اقشار جامعه، شرافتمندانه نیست و با پدیده منفور خرید رای توفیری ندارد.
وحدتی ادامه داد: قشر بالغ کشور دانش آموخته و باهوش هستند و نیک می دانند که نمی توان چشم بر ضعف ها بست اما می توان گام به گام و با تدبیر و امید و همیاری، یک به یک مشکلات را از پیش روی سرزمین بلند آوازه مان برداشت.
این خواننده بنام گیلانی افزود: متاسفانه در اجرای مناظره ها، شاهد بودیم که برخی از کاندیداها فاقد برنامه بوده و تنها به وعده اکتفا می کنند و این موضوع، برای مردم سرزمینمان مسجل است که وعده های پولی نوعی سوداگری است.
ناصر وحدتی بیان کرد: با شناختی که از گیل زنان و گیل مردان عزتمند سرزمینم سراغ دارم، بر من واضح است که هیچکس از آنانی که حق رای دارند، این حق را به بازگشت به دوران تاریک وانمی گذارند و باحضور پر شور و عزتمند خویش در پای صندوق های رأی، به ایران خود سلامی دوباره خواهند گفت.
ناصر وحدتی خواننده و پژوهشگر فولکلوریک گیلان ، متولد سال 1326 در روستای لیش از توابع شهرستان سیاهکل واقع در شرق استان گیلان، نویسنده و پژوهشگر موسیقی است که به زبان گیلکی ترانه می‌خواند.
تمام ترانه‌های او، ترانه‌های فولکلور گیلان هستند؛ وحدتی ترانه‌های خود را با تحقیق از اعماق روستاهای گیلان برآورده است و در کشورهای بسیاری به اجرای کنسرت های فولکلور گیلان پرداخته و در میان مردمان سرزمینش از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان، جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار: مرضیه ضامن ** انتشاردهنده:
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.