معاون تبلیغات ستاد روحانی در گیلان گفت: در شروع کار روحانی به عنوان رئیس‌جمهور، کشور رشد منفی 6/7 درصد داشت اما توانست به 8 درصد برساند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا محمد زالفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح مناظره سوم نامزدهای ریاست‌ جمهوری اظهار داشت: روحانی و جهانگیری توانستند مجموعه خدمات دولت در سه سال و نیم اخیر را به مردم صادقانه ارائه و اعلام کنند دولت‌یازدهم کشور را در چه زمانی و با چه وضعی تحویل گرفته است.

معاون تبلیغات ستاد روحانی در استان گیلان با بیان اینکه در شروع کار روحانی به عنوان رئیس‌جمهور، کشور رشد منفی 6/7 درصد داشته، افزود: با اینکه دو سال و نیم از عمر 4 ساله دولت روحانی، در دوره تحریم گذشت اما توانست به 8 در صد برساند.

وی مطالب عنوان‌شده از سوی رقبای انتخاباتی روحانی را جزئی قلمداد کرد و گفت: کاندیداهای ریاست‌جمهوری به‌جای اینکه برنامه‌های خود را برای نجات ملت و برای رساندن کشور به شرایطی مطلوب عنوان کنند، مشغول نبش قبر مسائل مربوط به 25 سال قبل هستند!

زالفی با اشاره به سخنان جهانگیری که به وضوح اثبات کرد زندگی بسیار سالم و پاکی دارد، افزود: این طبیعی است که 25 سال قبل نماینده مجلس، زمینی را به قیمت روز خریده باشد و جای تأسف دارد برخی در مناظره سوم به دروغ و تهمت مبادرت ورزیده‌اند.

فرماندار دولت اصلاحات در گیلان گفت: در مناظرات روش طرح مسائل این‌چنینی و به صورت تخریب فرد گوینده را بین مردم نه تنها محبوب نمی‌کند بلکه باعث نفرت مردم از وی می‌شود و اعتماد عمومی را از بین خواهد برد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: اگر نویسنده‌ای جوان و کم‌تجربه مطلبی را به اشتباه منتشر کند همین آقایان می‌گویند او با سیاه‌نمایی نظام را متهم به ناپاکی کرده و نوکر بیگانه است اما متاسفانه می‌بینیم خودشان به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری از تلویزیون، به صراحت ارکان نظام را زیر سوال می‌برند.

وی در تبیین سخنانش مردم را حامیان اصلی نظام دانست و گفت: ما می‌خواهیم چهره نظام را روشن نشان دهیم و  این سیاه‌نمایی‌ها فقط متوجه افراد نیست بلکه باعث اعتماد سوزی عمومی می‌شود.

زالفی توضیح داد: از این همه دروغ و تخریب چه چیزی به دست می‌آید؟ دو تا رای بیشتر یا کمتر تاثیر چندانی در نتیجه رای‌گیری ندارد و خلاصه این انتخابات هم به پایان خواهد رسید

معاون تبلیغات ستاد روحانی در ادامه‌ تشریح مناظره سوم با تاکید بر اینکه همه کاندیداهای ریاست‌جمهوری مسلمان هستند، ابراز داشت: آبروی مومن از خون مومن بالاترین است. آنها که ادعای مسلمانی دارند چرا با تهمت و دروغ آبروی مسلمان دیگری را می‌برند؟ 

وی تصریح کرد: دقیقا به همین دلیل است که ما منتقد اینها هستیم و می‌خواهیم شخصیت‌های این‌چنینی در عرصه قدرت قرار نگیرند زیرا سخنان این افراد فقط متوجه روحانی یا جهانگیری نیست و بارها دیده شد مقابل دانشجویان، نویسندگان، نخبگان و ... همین شیوه را به کار برده‌اند در حالیکه طرف مقابل‌شان از سرمایه‌های ایران اسلامی بوده است.

زالفی در ادامه گفت: ما می‌خواهیم نظامی داشته باشیم که وقتی در دنیا از آن سخن به میان آمد بتوانیم بگوییم نظام ما اسلامی است اما این رفتار همه ارکان نظام را زیر سوال می‌برد.

تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: مردم ما هوشمند هستند و با آگاهی تصمیم گرفته و رای می‌دهند و آنها که با واژه بدبخت مردم را مخاطب سخنان خود قرار می‌دهند بدانند جایگاهی نخواهند داشت.

این فعال اصلاح‌طلب ملت ایران را توانمند، رشید، عزیز و همه‌چیز فهم دانست و اظهار داشت: ما معتقدیم که این مردم ایران اسلامی هرگز فریب مطالب واهی و دروغ را نمی‌خورند.

محمد زالفی در پایان از ملت شریف ایران خواست روز  29 اردیبهشت در خانه نمانند و همه در این انتخابات بزرگ و پرشور شرکت کنند تا به حول و قوه‌الهی شاهد مشارکت پنجاه میلیونی و حتی بیش از آن باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.