سرپرست خبرگزاری ایلنا در گیلان گفت: توجه دقیق و بدون دخل و تصرف به فرمایشات و کلید واژه های مقام معظم رهبری، خصوصاً در امر مهم انتخابات باید سرلوحه کار همگان باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست توجیهی و بصیرتی خبرنگاران خبرگزاری ایلنا در استان گیلان در دفتر این خبرگزاری برگزار شد.

در این جلسه مجتبی بشری ضمن تبریک نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان(عج) و تبریک روز سربازان گمنام به تمامی نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از افتخارات شیعه که لرزه بر اندام تمامی دشمنان ایران اسلامی، مخصوصاً استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل انداخته، انتظار فرج است.

وی انتظار را کلید واژه امید برای رسیدن به تمامی خوبی ها دانست و بیان داشت: توسل به حضرت ولی عصر(عج) در تمامی امور و مخصوصاً ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و عبور از پیچ تاریخی انقلاب باید در سرلوحه تمامی امور قرار گیرد.

سرپرست خبرگزاری ایلنا در گیلان همچنین با اشاره به از خودگذشتگی ها و جانفشانی های پنهان و بی‌نام و نشان نیروهای وزارت اطلاعات گفت: برادران و فرزندان بی آلایش و از جان گذشته ایران عزیز در وزارت اطلاعات شبانه روز از جان و آرامش خود گذشته‌اند تا ما بتوانیم آزادانه در این کشور زندگی کنیم.

 وی با اشاره به اوضاع اسفبار منطقه خاورمیانه که توسط استکبار جهانی تحت تجاوز و جنگ و خونریزی قرار گرفته و ناامن  شده افزود: امروز ایران عزیز و مقتدر اسلامی با توان نظامی و دفاعی و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای امنیتی و سربازان گمنام به مانند کشتی آرامی است که در دریای طوفان زده حرکت کرده و سرنشینان آن کشتی که مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی هستند در آرامش و امنیت بسر می برند.

وی سخنرانی بسیار مهم مقام معظم رهبری و تاکید بر مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را یکی از دلایل اصلی تشکیل جلسه مذکور دانسته و بیان داشت: توجه دقیق و بدون دخل و تصرف به فرمایشات و کلید واژه‌های مقام معظم رهبری، خصوصاً در امر مهم انتخابات باید سرلوحه کار همگان باشد.

وی فصل الخطاب بودن فرمایشات مقام معظم رهبری را به خبرنگاران خود در گیلان متذکر شد و بیان داشت: در تمامی شهرستانها و حوزه های فعالیتی خود باید با در نظر گرفتن خطوط قرمز و عدم هزینه تراشی برای نظام و سوء استفاده معاندان و رسانه های بیگانه، ضمن توجه جدی به عملکرد و گفتار و نوشتار خود کمک حال نیروهای امنیتی بوده و از هرگونه عمل برای به زحمت انداختن آنان پرهیز کرد.

بشری تصریح کرد: برخلاف گفته معاندان و ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده ملت ایران، نیروهای امنیتی حافظ مال و جان و ناموس مردم ایران هستند که مصداق بارز آن آزادی و امنیت تمامی مردم ، بخصوص بانوان در اقصی نقاط کشور است.

سرپرست خبرگزاری ایلنا در گیلان توجه به مر قانون و رعایت خطوط قرمز توسط همگان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: تمامی اصحاب رسانه و دست اندرکاران و نخبگان حوزه های مختلف کشور باید در جهت هرچه باشکوه تر شدن انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید به شورای نگهبان در خصوص احراز و یا عدم احراز کاندیدای ریاست جمهوری اعتماد داشته باشند، افزود: در برخی از موارد شاید مردم پوسته رویی برخی افراد را بشناسند، اما مسائل پشت پرده ای توسط برخی نامزدها وجود داشته که قابل بیان نیست و کشور را به سمت تباهی می کشاندند که منتج به عدم احراز صلاحیت آنان شده است.

بشری، قهر با صندوق های رای را  به مثابه خودزنی خود فرد دانست و بیان داشت: اگر ما در پای صندوق های رای حضور پیدا نکنیم قطعاً کسی انتخاب خواهد شد که از جهات مختلف اصلا مورد قبول ما نبوده و چهار سال باید طبق سیاست های او کشور اداره شود.

 وی با اشاره به اینکه در این صورت اولین کسانی که بیشترین ضرر را متحمل خواهند شد خود مردم هستند، افزود: همه ما باید با بصیرت کافی احساسات و افراط و تفریط را کنار زده و عقلانیت را مورد توجه خود قرار دهیم.

سرپرست خبرگزاری ایلنا در گیلان خطاب به نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: چشم‌های تیز بین رسانه ها در حال رصد تمامی رفتارهای آنان است و نامزدها باید ضمن تلاش برای پرشورتر کردن انتخابات و افزایش مشارکت عمومی، رعایت خطوط قرمز نظام را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.