مسئول بسکتبال سه نفره هیات بانوان استان گیلان روز چهارشنبه در این خصوص گفت: در جریان این رقابت ها که در اراک جریان داشت ، تیم هتل شبستان رشت نیز به عنوان نماینده گیلان در این دوره از مسابقات حضور یافت.
شادی عادلی افزود: تیم بسکتبال سه نفره هتل شبستان رشت در جریان این رقابت ها برابر تیم تهران به برتری رسید و برابر تیم های شیراز و تبریز متحمل شکست شد.
وی اظهار کرد: نگار روشن ، طاهره مهدی زاده ، حکیمه افروزه و فاطمه نصرتی اعضای تیم بسکتبال سه نفره گیلان در این دوره از مسابقات را تشکیل می دادند و مریم باقری نیز سرپرست این تیم بود.
وی ادامه داد: این رقابت ها اولین دوره مسابقات رسمی بسکتبال سه نفره بانوان قهرمانی کشور بود و شرکت در این دوره از رقابت ها ، برای بازیکنان رنکینگ داخلی و جهانی محسوب می شد.
عادلی بیان کرد: در رقابت های بسکتبال سه نفره قهرمانی بانوان کشور، 34 تیم حضور داشتند که در شهرستان اراک با هم به رقابت پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت ها ، تیم کردستان با هفت پیروزی متوالی توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند و تیم گلستان نیز در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت.
وی اضافه کرد: تیم بسکتبال سه نفره گیلان در پایان این رقابت ها در بین 34 تیم توانست جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص هد و حضور این تیم نیز باعث شد تا بازیکنان تجربه خوبی را از این دوره از مسابقات کسب کنند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.