رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، ضمن تاکید بر آموزش شهروندی و نهادینه کردن آن از مدارس و اجرای طرح شهردار مدرسه افزود: اجرای طرح شهردار مدرسه سبب ایجاد حس مسئولیت پذیری در بین کودکان و نوجوانان می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسنی در جمع معلمان با تبریک ولادت علی اکبر(ع) روز جوان و نیز میلاد باسعادت امام زمان(عج) ؛ جشن نیمه شعبان و نیز گرامیداشت هفته معلم در جمع فرهنگیان اظهار داشت: معلمان انسان‌های والا و بزرگواری هستند که در راه آموزش و پرورش انسانها با گذشت و فداکاری سلامتی خود را نیز به خطر می اندازند.

وی با تاکید بر اینکه معلمان هدایت‌گر و بیدارکننده جامعه هستند، گفت: هفته معلم بهانه‌ای برای پاسداشت و قدردانی از انسانهایی است که با علاقه و تعهد فرزندان یک ملت را آموزش می دهند.

وی دانش اندوزی و دانش آموزی در محضر معلمان و اساتید را افتخار خویش دانست و گفت: به عبارتی می‌توان گفت معلمان پرورش دهنده؛ هدایت‌گر عقاید و افکار نسل آینده هر جامعه ای هستند و معلمان با عشق جامعه را به سمت سازندگی و پویایی هدایت می کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت تاکید کرد: این نکته نباید از نظر دور نگه داشته شود که معلم اولین فردی است که کودک در اولین تجربه اجتماعی خود با آن مواجه می‌شود و معلم اولین الگوی هر انسان در زندگی اجتماعی است و این امر اهمیت و جایگاه معلم را بیشتر نمایان می‌سازد.

علیرضا حسنی ضمن تاکید بر آموزش شهروندی و نهادینه نمودن آن از مدارس و اجرای طرح شهردار مدرسه افزود: اجرای طرح شهردار مدرسه سبب ایجاد حس مسئولیت پدیری در بین کودکان و نوجوانان می شود که توجه به آموزش در این سنین از اولویتهای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در تدوین برنامه های این سازمان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.