به گزارش عصر سه شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ علی یوسفی گفت: ماموران اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز پلیس استان در پی دریافت گزارشی مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی برنج غیرمجاز در یکی از کارخانه های برنجکوبی در بخش لشت نشاء شهرستان رشت، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی به همراه کارشناسان اداره های جهاد کشاورزی و صنعت و معدن از این کارخانه برنجکوبی بازدید کردند، افزود: در بازرسی از انبار این کارخانه، 35 تن برنج بسته بندی شده مارک دار ایرانی کشف و ضبط شد که محتویات داخل آن با نوشته های روی بسته بندی، همخوانی نداشت و کیسه ها از برنج های نامرغوب درجه پایین، پر شده بودند.
سرهنگ یوسفی با تصریح براینکه ماموران از انباری که در منزل مجاور این کارخانه قرار داشت نیز بازدید کردند، متذکر شد: در بازرسی از این انبار هم، 15 تن برنج با همان مارک کشف و ضبط شد که داخل آن را با برنج های خارجی پر کرده بودند.
وی گفت: برنج های کشف شده 2 میلیارد و 750 میلیون ریال ارزش داشتند که بر این اساس اموال ، ضبط و متهم مذکور با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همچنین از کشف 196 هزار و 220 قلم انواع دارو غیرمجاز در رشت خبر داد.
سرهنگ یوسفی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از انباری در رشت، 196 هزار و 220 قلم انواع داروهای غیرمجاز مورد استفاده انسان کشف و ضبط کردند.
وی با یادآوری اینکه داروهای کشف شده 215 میلیون ریال ارزش داشتند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.