آزاد خلیلی موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عزت و اقتدار بیشتر میهن اسلامی خواسته همه هموطنان است و انتخابات، زمینه ابراز نظر همه مردم را در این مسیر فراهم می کند.
وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هرگز وارد فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نمی شود، اما تبیین اهمیت حضور گسترده مردم در همه پرسی پیش رو از رسالت های اقشار تحصیلکرده و فرهیخته است.
وی بیان کرد: موضوع روز گروه های اجتماعی مردم انتخابات است و دانشجویان نیز به لحاظ دانش سیاسی لازم، با پیگیری مناظره ها و بررسی برنامه های نامزدها برای حضور گسترده در انتخابات آماده می شوند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در سال 1366 تاسیس شده و حدود سه هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آن مشغول تحصیل هستند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور، جامع علمی و کاربردی و حوزه علمیه در آن فعال است.
خبرنگار: عیسی پاشاپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.