فرماندار املش گفت: شهرستان املش به لحاظ ایجاد اشتغال و ثبت آن در سامانه (رصد) وزارت کار و رفاه اجتماعی، در استان گیلان مقام نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا از املش، یونس محمودی فرماندار شهرستان املش بمنظور بررسی مسائل و مشکلات عمرانی این مناطق و ارائه راهکارهای اجرایی با مردم مرکز دهستان کجید، سمام، ملکوت و موسی کلایه دیدار و گفتگو کرد.

ابتدا محمودی بهمراه هیات همراه از روستای کجید و اهالی این روستا در مسجد محل بازدید بعمل آورد و به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخت.

نماینده عالی دولت و جمعی از مدیران به پاس زحمات و خدمات پزشک، پرستاران و کارکنان مرکز بهداشتی و درمانی روستای ملکوت دیدارکردند و در ادامه کارخانه فرآوری فندوق در روستای موسی کلایه توسط فرماندار شهرستان و مدیران ادارات افتتاح شد.

در این دیدارها ایشان طی سخنانی در جمع مردم کجید و موسی کلایه گفت : توجه دولت تدبیر و امید به عرصه تولید و ارائه خدمات به مردم روستاها با التفات به سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب مسمی هست به ( سال اقتصاد مقاومتی ؛ تولید و اشتغال ) در دستور کار جدی دولت یازدهم قرار دارد.

فرماندار شهرستان اظهار داشت : ارتقاء سطح کمی و کیفی رشد خدمات در بخش تولید واشتغال در دستور کار جدی شورای اقتصاد مقاومتی شهرستان قرار داشته و دارد.

ایشان تصریح کردند : شهرستان املش بلحاظ ایجاد اشتغال و ثبت آن در سامانه ( رصد )  وزارت کار و رفاه اجتماعی ، در استان گیلان مقام نخست را به خود اختصاص داد و این نشان از عزم جدی دولتمردان و خدمتگذاران مردم در این شهرستان به تأسی از فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری و منویات  ریاست محترم جمهوری و استاندار دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین در راستای اقدامات و خدمات دولت در این شهرستان اظهار داشت : با توجه به رشد میزان گازرسانی  85 درصدی در روستاهای این شهرستان ، اخیرا" تصویبنامه خوشه ملکوت به تأئید شرکت گاز استان و کشور رسیده است و مصوبه آن هم اکنون به فرمانداری املش ابلاغ گردیده است تا با تنظیم مناقصه ، عملیات اجرایی آن به خواست پروردگار آغاز تا 16 روستای بالای 20 خانوار و زیر 20 خانوار بزودی از نعمت و موهبت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد : اهتمام دولت در سال جاری تأمین آب شرب روستایی، پرداخت تمامی مطالبات چای‌کاران، رسیدگی به موانع و مشکلات کشاورزی و تولیدی بعنوان محور اصلی کارگروه اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال خواهد بود.

لازم بذکر است ایشان پس از پایان این دیدارها و بازدیدها بهمراه هیئت همراه از دو خانواده معظم شهید در روستای موسی کلایه دیداری صمیمی بعمل آوردند و از خانواده های محترم شهیدان دلجویی و آنان را مورد تفقد قرار دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.