مدیر کمیته امداد بندرانزلی از کمک 200 میلیون ریالی مجتمع رفاهی تفریحی سپید کنار متین به ایتام و محسنین تحت حمایت شهرستان بندر انزلی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، حسن کاوش مدیر کمیته امداد شهرستان بندرانزلی با تاکید بر اینکه کمک و همراهی نیکوکاران یک اصل مهم برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به ایتام و نیازمندان محسوب می‌شود، افزود: کمیته امداد تنها از طریق اعتبارات دولتی قادر به حل مشکلات محرومان نیست و کمک و همدلی مردم و نیکوکاران همواره مسیر خدمت رسانی را برای امدادگران را هموارتر می کند.

وی با اشاره به کمک 200 میلیون ریالی مجتمع رفاهی تفریحی سپید کنار متین به ایتام و محسنین تحت حمایت شهرستان اظهار کرد: مساعدت این مجتمع به صورت غیر نقدی و در قالب خرید کالاهای ضروری برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد بندرانزلی بوده است.

 کاوش با بیان اینکه هم اکنون 163 یتیم در شهرستان بندرانزلی تحت حمایت کمیته امداد و یکهزار و 410 حامی  هستند ، خاطرنشان کرد: 133 نفر از فرزندان محسنین هم تحت حمایت این نهاد هستند که از سوی 208 نفر از نیکوکاران حمایت می شوند.

  مدیرکمیته امداد بندرانزلی تصریح کرد: 55 نفر از ایتام تحت حمایت از بیمه آتیه بهره مند شده‌اند که 186 میلیون و 425 هزار ریال توسط حامیان برای بیمه آتیه این ایتام واریز شده است.

وی به پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به 65 نفر از نوعروسان یتیم تحت حمایت بندر انزلی اشاره کرد و گفت: 827 میلیون و 540 هزار ریال برای این امر از سوی حامیان و 553 میلیون و 81 هزار ریال هم از منابع امدادی پرداخت شده است .

شایسته ذکر است میانگین کمک پرداختی توسط حامیان ایتام 35 میلیون ریال و حامیان فرزندان محسنین 75 میلیون ریال است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.