مهیار فتحی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طرح عضویابی در مقطع متوسطه دوره اول و دوم مدارس استان گیلان به اجرا در آمده است.
وی با بیان این که طرح یاد شده، در سه مرحله شناسایی، جذب، آموزش و بکارگیری به اجرا درآمده، اظهار کرد: در مرحله شناسایی دانش آموزان با ویژگی هایی از قبیل داشتن گروه دوستان متدین، برخورداری از روحیه خودباوری، برخورداری از رشد عقلی، برخورداری از شجاعت علمی، عملی و اخلاقی، مسئولیت پذیری، کنترل عواطف و احساسات، انضباط، توان راهبری گروه همسال، آراستگی ظاهری، علاقمندی به رشد علمی درسی، برخورداری از معدل مطلوب ارزیابی می شوند.
وی خاطر نشان کرد: پس از نهایی شدن فرآیند جذب، شناسایی و تثبیت دانش آموزان زبده، با شروع فصل تابستان برنامه های آموزش و توانمندسازی دانش آموزان آغاز خواهد شد.
وی بیان کرد: دانش آموزان با شرکت در خیمه های معرفت قرارگاه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نسبت به آن چه که در طول سال تحصیلی انجام خواهند داد و فعالیت های خود در انجمن اسلامی مدرسه آشنا می شوند.
فتحی پور تصریح کرد: بعد از تعیین مسئولیت افراد و برگزاری جلسه تودیع و معارفه مسئولان گروه های جدید و قدیم هر کدام از دانش آموزان طبق وظایف محوله در مدرسه بکار گرفته می شوند.
بیش از 375 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می کنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.