فرماندار شفت گفت: دولت با همه مضایقی که داشته خدمات ارزنده‌ای انجام داده و خدمات دولت همان خدمات نظام است ، چرا که دولت پیشانی نظام است.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در همایش گرامیداشت هفته معلم که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت‌برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک پیشاپیش نیمه‌شعبان‌میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ، هفته گرامیداشت مقام معلم را تبریک و تصریح کرد: به عنوان دانش‌آموز در مقابل معلمان جامعه خود ایستاده و خاضعانه و خاشعانه بر دست تک‌تک این بزرگوراران بوسه می زنم.

وی با اشاره به اینکه هرآنچه امروز در زندگی فردی و اجتماعی داریم به خاطر زحمات و محبت‌های معلمین دلسوز است، افزود: اخلاق گمشده جامعه امروز ماست .

فرماندار شفت با بیان اینکه معلمان علاوه بر آموزش اخلاق به دانش آموزان خود نیز در زندگی فردی و اجتماعی به آن عمل می‌کنند، اظهار کرد: خادمان امروز جامعه ما دست پرورده معلمانی هستند که خود عامل گفتار خود بوده اند. معلمانی که اگر می‌گفتند دروغ نگویید، تهمت نزنید، آبروی‌یک مسلمان را نبرید خود نیز به آن عمل می کردند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز گوهر اخلاق در جامعه ما در حال آسیب دیدن است، افزود: از رعایت اخلاق و تقوای الهی صحبت می شود اما به آن عمل نمی شود و آبروی مسلمانی را بدون آنکه چیزی مسجل شده باشدبرده و در عین حال داعیه اخلاق مداری داریم.

نماینده عالی دولت در شفت عدول از اصول اخلاقی را عامل آسیب به جامعه برشمرد و گفت: خداوند در قرآن تاکید کرده است که وقتی دیگران را امر به نیکی و اخلاق می کنیم خود نیز باید به آن عمل کنیم و همه ما باید از روز پاسخگویی و یوم الله بترسیم.

وی با بیان اینکه  نگاه همه ما امروز در جامعه باید نگاه به منافع ملی باشد.افزود :  باید تلاش کنیم که منافع نظام را تامین شود نه اینکه سلایق شخصی خود را اعمال کنیم.

محسنی افزود: امروز دولت با همه مضایقی که داشته خدمات ارزنده ای انجام داده است و خدمات دولت همان خدمات نظام است ، چرا که دولت پیشانی نظام است.

وی با اشاره به اینکه ما نباید خدمات نظام را تخریب نماییم اذعان داشت کار به جایی رسیده که آیت الله مکارم شیرازی یکی از مراجع بزرگ تقلید می فرمایند : چرا بایستی برای اثبات خود دیگران را نفی کنیم؟ چرا خدمات نظام را تخریب می کنیم؟

وی با اشاره به اینکه ما نباید خدمات نظام را تخریب نماییم به سخنان آیت الله مکارم شیرازی اشاره و  تصریح کرد: چرا بایستی برای اثبات خود دیگران را نفی کنیم؟ چرا خدمات نظام را تخریب می کنیم؟

فرماندار شفت با بیان اینکه امروز بزرگترین رخداد ملی در کشور در حال اتفاق افتادن است افزود: در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه آحاد ملت ایران با هر دیدگاه و سلیقه سیاسی بایستی به میدان بیایند و حضور حداکثری داشته باشند که این مساله همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است تا  روح امید و نشاط در جامعه پیاده شود .

وی با اشاره به اینکه ما در نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و باید حرمت ها و اخلاق را رعایت کنیم. اظهار کرد: ما باید عملکردی که  نظام در مدت سه سال و اندی با وجود همه تحریم ها و مضایق داشته است را مورد توجه قرار دهیم.

محسنی افزود:  آیا طرح تحول سلامت که در آن 15 میلیون خانوار ایرانی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند عملکرد نظام نیست ؟

 وی با بیان اینکه امروز پروژه ایران هراسی و معرفی ایران به عنوان تهدید جهانی شکست خورده و این عملکرد نظام است خاطرنشان کرد: ذائقه ها و سلایق سیاسی نباید ما را از دایره انصاف و عدالت در بیان عملکرد دیگران خارج کند که این بیان قرآن کریم است و باید در کنار مشکلات و کمبود ها عملکردها و ظرفیت ها بیان شود.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه امروز همه ما باید عاملان به معروف باشیم و نه فقط صرفاً آمران به معروف ، تصریح کرد: تقوای الهی یعنی همین که آبروی مسلمانی را نبریم بدون آنکه اتهام وی مسجل شده باشد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.