به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید جلال سیدمحمدی روز دوشنبه در جلسه دهیاران بخش مرکزی تالش در فرمانداری این شهرستان افزود: دولت تدبیر و امید با ایجاد فصای مناسب کاری برای کارگزاران خود می خواهد از تمام توانمندی و ظرفیت ها برای خدمت به مردم استفاده کند.
وی اظهار کرد: دهیاران نمایندگان دولت تدبیر و امید در روستاها هستند و باید در راستای تحقق هدف های نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه های دولت تلاش کنند.
وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات مختلف، آرای مردم در اداره کشور به کار گرفته می شود و از این نظر کشور ما نمونه و سرآمد است.
سیدمحمدی افزود: برخی در داخل نیز درصدد القاء یاس و ناکارآمد جلوه دادن مدیریت اجرایی کشور در بین مردم هستند و دشمنان خارجی نیز به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم هستند و باید با حضور پر شور مردم، مکر و حیله آنها را خنثی کنیم.‌
سیدمحمدی گفت: اگر پای صندوق های رای مملو از جمعیت باشد افتخاری برای کشورمان است و کشور را در مقابل مخاطرات و تهدیدها بیمه خواهد کرد.
وی افزود: آرامش و امید می تواند زمینه را برای به ثمر رساندن سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی فراهم کند.
تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و در 368 روستای این شهرستان 192 دهیاری فعال است.

***
شهردار آستارا از آغاز عملیات احداث سالن آمفی تئاتر روباز در محدوده طرح سالمسازی سفیر امید این شهر خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری آستارا به ایرنا علی کوهی گفت: با توجه به اینکه نوار ساحلی آستارا در ایام مختلف به ویژه در فصل تابستان به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگران انتخاب می شود، توسعه فضاهای فرهنگی در این منطقه در دستور کار شهرداری است.
وی افزود: سالن آمفی تئاتر روباز برای نخستین بار در استان گیلان در محدوده طرح سالمسازی دریا احداث می شود و این مکان فرهنگی در کنار نمایشگاه های تابستانی صنایع دستی می تواند معرف فرهنگ این منطقه باشد.
وی مجموع فضای طرح سالمسازی سفیر امید آستارا را 10 هکتار عنوان و اضافه کرد: آمفی تئاتر روباز در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع با ظرفیت یکهزار نفر در 2 مرحله با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.
شهردار آستارا ادامه داد: در سال های اخیر برای اجرای برنامه هایی نظیر جنگ شادی، نمایش و جشنواره های مختلف فرهنگی در نوار ساحلی آستارا با مشکل نبود مکان مناسب مواجه بودیم و با بهره برداری از این طرح، برنامه های فرهنگی به صورت سازمان یافته اجرا خواهد شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت دارای 18 کیلومتر نوار ساحلی و سه طرح سالمسازی دریاست.
خبرنگاران : سید محمدی ، یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105/7106 / 7124 /6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.