به گزارش خبرنگار ایرنا ، یونس رنجکش یکشنبه در همایش گفتمان سازی شوراها، انتخابات و مشارکت حداکثری در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی آستارا افزود: نامزدها باید با رعایت قانون در تبلیغات و روز انتخابات به مردم کمک کنند تا انتخابی اصلح داشته باشند.
وی مشارکت حداکثری مردم را در روز انتخابات ارزشمند خواند و اضافه کرد: اعضای هیات های اجرایی، نظارت و مراجع چهارگانه کار خود را در چارچوب قانون به درستی انجام داده اند و اکنون وظیفه نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها این است که با رعایت موازین قانونی پای در عرصه رقابت بگذارند.
وی اظهار کرد: رعایت قانون باعث فراهم شدن زمینه های لازم برای انتخاباتی سالم، پویا و رقابتی جهت تحقق مشارکت حداکثری مردم خواهد شد.
رنجکش گفت: قانون به مجریان انتخابات اختیار کافی داده است و نامزدها مطمئن باشند در صورت مشاهده موارد خلاف قانون، با ارائه مستندات لازم برخورد خواهیم کرد.
وی افزود: 391 نفر داوطلب در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای آستارا نام نویسی کرده بودند که خوشبختانه 99 درصد افراد تایید صلاحیت شدند و امیدواریم با همراهی نامزدها فضای انتخاباتی سالمی را در شهرستان آستارا شاهد باشیم.
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا اضافه کرد: با توجه به تعداد زیاد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی در آستارا، باید هر کدام از نامزدها یک نفر را به عنوان مسئول ستاد تبلیغاتی خود به فرمانداری معرفی کنند تا با همراهی دو جانبه نامزدها و مجریان انتخابات طی مسیر قانونی را در این راستا شاهد باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.