فرماندار رضوانشهر گفت : معلمین در تمامی انتخابات اثرگذار بوده اند و جزو گروه‌های مرجع محسوب می شوند و از آنان بیشتر انتظار می رود تا مردم را به سمت حضور پرشور و حداکثری در عرصه انتخابات بکشانند.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، امروز به مناسبت هفته معلم همایشی با حضور فرهنگیان شهرستان برگزار شد که در این مراسم  حسنی پور فرماندار رضوانشهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیبی امام جمعه و مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان حضور داشتند.

فرماندار رضوانشهر با بیان نون و القلم ومایسطرون و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و توفیق روز افزون برای دولتمردان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و مقام معلم با یادی از همه معلمان فرهیخته سالهای گذشته که در عرصه تعلیم و تربیت بودند و همچنین تمامی معلمین شاغل و بازنشسته و مدیران اداره ها و نهادها که این مراسم و محفل جشن را مزین کرده اند صمیمانه  قدردانی نمود.

 حسنی پور  گفت: گرچه در جمع سخنوران و معلمین و اساتید سخن گفتن سهل نیست هفته معلم روزی که با شهادت علامه بزرگ و فیلسوف معلمان استاد مطهری که به واقع یک متفکر و روشنفکر اسلامی بوده چه در دوران حیات خود و چه بعد از شهادتش آثارش نیز ماندگار شد و فرزند ایشان با افتخار نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  همچنان تفکر استاد را زنده نگه داشته اند که افتخار میهن اسلامی است.

فرماندار رضوانشهر  افزود: ما در اعیاد شعبانیه هستیم و روز و هفته معلم بعنوان نمادین از معلمان تقدیر میشود ، پاسداشت شما معلمان اختصاص به روز و هفته و ماه و سال ندارد زیرا جامعه ای که میخواهد به توسعه یافتگی برسد باید به مقام و منزلت معلم در همه ایام ارج بنهد چون معلمان یک ویژگی فرهیختگی دارند که تولید علم می نمایند که ماندگار استو پرورش انسان می کنند که در عرصه های گوناگون نقش ایفا می نمایند.

وی بیان داشت: در توسعه پایدار نیروی انسانی تربیت یافته و آموزش دیده یکی از محورهای اساسی است که معلم خودش را در آن بخوبی نشان می دهد؛ تخصص، صاحب نظری، تولید ابزار ،فناوری و اطلاعات لازم است ولی برای توسعه یافتگی کافی نیست مهم چگونگی آموزش است که افرادی وارد جامعه می شوند و نگرش و رویکرد شان در توسعه یافتگی شان چیست؟ آیا به آنان آموزش خلاقیت –پرسشگری-مطالبه گری ،تعامل و رعایت حقوق دیگران در چهارچوب قانون داده شده است پس آن جامعه توسعه یافته است، بنابراین معلمان و آموزگاران با چگونه آموزش دادن افراد جامعه از توسعه یافتگی عقب نمانده و جامعه پویایی نمایان کرده اند.

حسنی پور اظهار نمود: دولتمردان نیز می بایست تمامی نیازهای معلمان را برطرف نمایند و معلمان هم برای حفظ مقام خود تلاش بیشتری نمایند تا خود را پایدار کنند زیرا معلمان از بزرگان هستند زیرا دارای مناعت طبع و قناعت گرند.

فرماندار رضوانشهر در جمع فرهنگیان شهرستان( در قالب همایش) به مناسبت هفته معلم با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت : معلمین در تمامی انتخابات اثرگذار بوده اند و جزء گروههای مرجع محسوب می شوند و از آنان بیشتر انتظار می رود تا مردم را به سمت حضور پرشور و حداکثری در عرصه انتخابات بکشانند.

وی گفت: از مردم فهیم و نجیب رضوانشهر می خواهیم که با مشارکت همه جانبه با بهره مندی از واژه امید بر توسعه یافتگی که موجب رشد کشور می گردد را تکامل دهیم زیرا یأس و ناامیدی اساساً باعث در جازدگی و مانع نشاط است که امیدواریم همه مردم این سامان در انتخابات 29 اردیبهشت با حضور یکپارچه در پای صندوق های اخذ رأی موجب رضایت نظام و دولتمردان و مأیوس نمودن دشمان اسلام گردند.

حسنی پور حضور پر شور مردم در انتخابات را بسیار مهم برشمردند و بیان داشت: حضور پرشور و آگاهانه مردم اثرات مثبتی برای نظام خواهد داشت چرا که نگاه به انتخابات کشورمان ، نگاه جهانی است و این حضور حداکثری در پای صندوق های رأی نظام را بیمه می کند وباعث تثبیت نظام وناامیدی دشمنان این نظام خواهد شد.

وی افزود: همه بسترهای لازم  برای برگزاری یک انتخابات پرشور مهیا شده که مردم در این رفراندم حماسه آفرینی نمایند.

در پایان این مراسم از 6 نفر بازنشسته پیشکسوت -34 نفر بازنشسته سال 95 و 28 نفر شاغل و 16 نفر فرزندان معظم شهداء در قالب فرهنگیان و معلمین و مدیران نمونه شهرستانی-استانی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.