به گزارش خبرنگار ایرنا، مظفر نیکومنش روز یکشنبه در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: ما بودجه را مصوب و به شهرداری کلانشهر رشت ابلاغ کردیم بنابراین نباید پرداخت نکردن حقوق کارکنان شهرداری رشت را تقصیر شورا بدانند.
وی اظهار داشت: مدیران شهرداری کلانشهر رشت به جای مصاحبه های این چنینی، کار نیروها را انجام دهند و به وضع معیشتی آنان توجه داشته باشند و مشکل ارباب رجوع را مرتفع کنند.
نایب رییس شورای اسلامی رشت به شهردار این کلانشهر رشت بار دیگر تذکر داد تا در اسرع وقت نسبت به پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اقدام کند.
یکی از معاون شهردار رشت هفته گذشته در مصاحبه ای گفته بود، به دلیل عدم ابلاغ بودجه از سوی شورا ، امکان پرداخت حقوق پرسنل را نداریم، اما به دلیل مشکل معیشتی کارکنان، حقوق کارکنان را بدون ابلاغ بودجه مصوب پرداخت می‌کنیم.
وی در ادامه با بیان این که موضوع توجه نکردن به کیفیت آسفالت در کلانشهر رشت بارها تکرار شده ، خاطر نشان کرد: به دلیل اهمیت توجه به کیفیت آسفالت باز هم تاکید می کنیم که دست اندرکاران شهرداری نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.

* شهرداری کلانشهر رشت پول پرداخت حقوق کارکنان را ندارد
یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه گفت: شهرداری می گوید ما پول پرداخت حقوق کارکنان شهرداری را داریم اما مصوبه شورا را نداریم، اما من می گویم شهرداری برای پرداخت حقوق پول ندارد.
محمود باقری خطیبانی افزود: مدیران شهرداری رشت نباید پرداخت نکردن حقوق کارکنان را به گردن شورای اسلامی این کلانشهر بیندازند.
وی بیان داشت: مجموعه شهرداری کلانشهر رشت، نسبت به پرداخت حق و حقوق کارکنانش مسئول است و بایستی اول به نیروهای خود توجه داشته باشند.
این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت خطاب به شهردار تصریح کرد: ما مشکل پل طبیعت نداریم، بلکه مشکل ما تالاب عینک، آسفالت ، ترافیک و کمربندی شهری است.
وی در رابطه با اظهارات برخی و درج مطالبی در سایت ها مبنی بر این که اعضای شورا پول هایشان را گذاشته اند و موقع انتخابات خرج می کنند، خاطر نشان کرد: بر اساس ماده 16 شورای اسلامی، اعضای شورا بر اساس سهمیه می توانند به مردمی که مشکلات مالی دارند و به اعضای شورا مراجعه می کنند، کمک کنند.
باقری خطیبانی در ادامه با تبریک صعود تیم سپیدرورد به لیگ برتر یادآور شد: 15 عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت یار اول و دوازدهم سپیدرورد بودند و هستند.

*خدمت به مردم در راس فعالیت پارلمان شهری است
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: خدمت به مردم در راس فعالیت پارلمان شهری است.
فاطمه شیرزاد در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: زمانی که در پارلمان شهری هستیم بایستی از حاشیه ها دوری و خدمت به مردم را مد نظر قرار دهیم.
وی اظهار امیدواری کرد تا تلاش های چهارساله شورای اسلامی کلانشهر رشت مورد قبول مردم قرار گیرد.
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: مصوبه به شهرداری ابلاغ شده و این مجموعه از منابع مالی پرداخت حقوق را در دستور کار قرار دهد.
وی بیان داشت: پرداخت حقوق کارکنان بخش خصوصی، کارگران ، نگهبانان و سایر نیروها در مجموعه شهرداری کلانشهر رشت آغاز شده که بایستی سرعت بیشتری بگیرد.
شورای اسلامی کلانشهر رشت 15 عضو دارد.
جلسات شورای اسلامی کلانشهر رشت هر هفته یکشنبه ها برگزار می شود.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.