به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در نماز جمعه آستارا افزود: هیچ مساله ای به اندازه بیکاری برای جوانان آزار دهنده نیست و امیدواریم دولت آینده به این موضوع به صورت ویژه توجه کند.
وی با تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از کارگران معدن زغال سنگ استان گلستان اضافه کرد: کارگری معدن جزو مشاغل سخت و طاقت فرساست و انتظار می رود مسئولان جهت افزایش حقوق و تامین رفاه آنها همت کنند.
وی با بیان اینکه مردم همواره با حضور در صحنه های مختلف، توطئه های دشمنان را خنثی کرده و سایه جنگ را از سر کشور برداشته اند، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ضرورتی غیرقابل انکار است و باعث تقویت پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.
امام جمعه آستارا با بیان اینکه شاهد تبلیغات انتخاباتی زودهنگام توسط برخی نامزدهای شورای اسلامی شهر آستارا هستیم، افزود: این اقدام نامزدها خلاف قانون است و باید با صبر و شکیبایی در زمان قانونی، به تبلیغ و سخنرانی همراه با اخلاق اقدام کنند.
خطیب جمعه آستارا گفت: مردم در انتخاب نامزد اصلح، باید شاخص های بیان شده از سوی مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهند و معظم له در بیان این شاخص ها از نامزدی جانبداری نکرده اند.
وی سالروز تشکیل بسیج سازندگی و هفته هلال احمر را تبریک گفت و بیان کرد: نیروهای بسیج و هلال احمر همواره در صحنه های مختلف حضور یافته و به پاسداری از حق محرومان و حادثه دیدگان برخاسته اند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.