مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت گفت: امنیت سرمایه گذران در مجموعه شهرداری رشت به عنوان اصل اول و از تعهدات این مجموعه می باشد،.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت با تاکید بر اینکه مدیریت شهری نقش موثری در ارتقاء ساختار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهر دارد یادآور شد:  بر این اساس باید یکی از رویکردهای مهم شهرداری تمرکز بر جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف باشد.

وی افزود: جذب سرمایه بخش خصوصی در پروژه‌های شهری با توجه به حجم و تنوع بسیار زیاد پروژه‌ها در شهر، یکی از بهترین و موثرترین روش‌های تامین مالی است.

مجتبی ماه‌پسند با اشاره به اینکه موضوع امنیت سرمایه گذران در مجموعه شهرداری رشت به عنوان اصل اول و از تعهدات این مجموعه می باشد، پروژه‌های سرمایه گذاری سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت را بسیار متعدد و متنوع در بخش‌های زیست محیطی، حمل و نقلی و زیرساختی، بازآفرینی بر شمرد و عنوان کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک شهر رشت و ازدیاد خودروها در شهر و همچنین محدود بودن منابع مالی شهرداری در بازگشایی معابر جدید، این سازمان اقدام به تهیه بسته سرمایه گذاری بازگشایی و احداث رینگ جدید شهری از محل جذب سرمایه گذار نموده است.

وی بازگشایی مسیرهای کانال ۵ به طول ۱۲ کیلومتر از بلوار امام رضا(ع) (آج بیشه) تا تخته پل در جاده پیربازار ,بلوار گلزاران به معلم به طول ۱.۲کیلومتر از پل توحید تا میدان شهید خوش خلقت در بلوار قلی پور ,رینگ ۹۰ متری جنوب غربی شهر به طول ۳.۸ کیلومتر از میدان گیل تا جاده لاکان با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۴۳۰۰ میلیارد ریال را به عنوان یکی از اولویت های این سازمان در بحث حمل و نقلی بیان نمود که این بسته در مرحله تهیه اسناد فراخوان قرار دارد.

 مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت احداث فضای ورزشی در بوستان ملت با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و همچنین ساماندهی و بهره برداری از کمپینگ عینک با حجم سرمایه گذاری بیش از ۹۰ میلیارد ریال که در مرحله فراخوان قرار دارند را از اقدامات این سازمان در حوزه زیست محیطی دانست.

وی برنامه ریزی جهت تهیه پکیج پروژهای متعدد در شهر رشت در قالب جذب سرمایه گذار را از برنامه‌های آتی این سازمان عنوان کرد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.