به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، سید عیسی مهدوی افزود: بسیاری از کسبه ها و بازاریان از جانبازان و ایثارگران هستند و قدم های بزرگی در ترویج اسلام ناب محمدی و موفقیت نظام اسلامی برداشته اند.
وی افزود: مردم تالش با تمام اقوام در کنار یکدیگر در تمام عرصه ها با همزیستی و همدلی پیش قدم بوده اند و به توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان علاقمند هستند.
وی بیان کرد: در کشور ما کلیه ارکان نظام در تصمیم گیری های مهم، انتخابات و آرا مردم را لحاظ می کنند و این امری مقدس است و هر رای مردم تیری به چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: رای مردم پشتوانه نظام اسلامی است و حق مسلم هر ایرانی است که در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشد.
فرماندار تالش مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه را نشانه امید و نشاط در جامعه عنوان کرد و گفت: تشخیص مردم در انتخاب افراد شایسته، ملاک تصمیمات نظام جمهوری اسلامی است و مجریان موظف اند زمینه حضور پرشور مردم را فراهم کنند.
مهدوی افزود: باید با تبیین کارنامه و عملکرد نظام جمهوری اسلامی و ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.
فرماندار تالش برگزاری انتخابات سالم و بدون نقص را از وظایف اصلی برگزار کنندگان انتخابات برشمرد و یادآور شد: مردم باید اطمینان داشته باشند که از آرا آنها به درستی صیانت و حفاظت می شود.
وی با اشاره به اهمیت میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو گفت: میزان آرا ماخوذه در ارزیابی های بین المللی و منطقه ای نشان دهنده میزان مقبولیت نظام و جایگاه حاکمیت در بدنه اجتماعی جامعه است و از این ‌رو مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند.
تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و 96 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7106 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.