به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر سه شنبه برگزار شد ، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت موفق شد با نتیجه 57 بر 41 برابر تیم بسکتبال خزر رودسر به برتری دست یابد.
در جریان این مسابقه که از هفته نهم دور رفت این رقابت ها و به میزبانی گلبند رشت برگزار شد ، این تیم توانست در یک بازی برتر و با استفاده مناسب از فرصت های به دست آمده برابر حریف خود به برتری برسد تا همچنان یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت ها باشد.
تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت برای اینکه بتواند در کورس قهرمانی پایان نیم فصل این رقابت ها باشد، باید در این بازی به برتری می رسید و به همین دلیل این دیدار را تهاجمی آغاز کرد و سر انجام توانست حریف خود را با شکست بدرقه کند.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، همچنان تیم های بسکتبال ملوان بندرانزلی و گلبند رشت در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند، تیم های کاوه رودسر و درفک رشت نیز در تعقیب صدرنشینان هستند .
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان مردان استان گیلان ، تیم های نوآوران گلبند، آرنا و درفک رشت ، ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ، کاوه رودسر ، خزر رودسر ، شهرداری لاهیجان ، ستارگان صومعه سرا و شهرداری کوچصفهان حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.