جهانبخش ایزدپور عصر سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان از روز 28 اردیبهشت ماه جاری در 2 رشته ریکرو و کامپوند در شانگها چین آغاز می شود.
وی اظهار کرد : براین اساس، تیم ملی تیراندازی با کمان ایران با 24 ورزشکار در این دوره از رقابت ها حضور خواهد یافت و امیدواریم که بتوانیم مقام قهرمانی جهان خود را در رشته کامپوند تکرار کنیم.
وی که برای حضور در انتخابات ریاست هیات تیراندازی با کمان گیلان در رشت حضور داشت ، ادامه داد: تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در رشته کامپوند عنوان قهرمانی مسابقات جهانی سال گذشته را دراختیار دارد و امیدواریم که بتوانیم مقام خود را در مسابقات جهانی چین تکرار کنیم .
وی اضافه کرد: علاوه بر حضور قدرتمند در مسابقات جهانی ، مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا نیز شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد که با قدرت نیز در این رقابت ها حضور خواهیم یافت.
مشاور در امور اجرایی فدراسیون تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: شرکت در مسابقات کاپ آسیا و همچنین حضور در رقابت های مرحله ای قهرمانی جام جهانی که در کشورهای ترکیه ، لهستان ، آلمان و آمریکا برگزار می شود ، از دیگر برنامه های مهم این فدراسیون درسال جاری بشمار می رود.
ایزدپور در مورد جایگاه تیراندازی با کمان ایران نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در رشته کامپوند قدرت اول در جهان و آسیا محسوب می شویم و در رشته ریکرو نیز در آسیا جزء کشورهای برتر و در جهان نیز جزء 20 کشور برتر هستیم.
انتخابات ریاست هیات تیراندازی با کمان استان گیلان روز سه شنبه در رشت برگزار شد که در نهایت ، سیدرضا گسکری نژاد هر 16 آرای ماخوذه را کسب و به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات منصوب شد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.