به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از مسابقات ، 6 تیم از شهرهای مختلف استان گیلان حضور دارند که در 2 گروه سه تیمی در شهرستان لاهیجان با هم به رقابت می پردازند.
بر این اساس ، تیم های بسکتبال نوجوانان آرنا ، وارش و درفک از رشت ، لاهیجان (الف) ، لاهیجان (ب) و صومعه سرا در این دروه از رقابت ها حضور دارند.
تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها به صورت دوره ای با هم به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان گیلان راه می یابند.
در دیدارهای برگزار شده از روز اول این رقابت ها ، تیم های بسکتبال نوجوانان آرنا و وارش رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بسکتبال نوجوانان وارش رشت موفق شد با نتیجه 33 بر 30 آرنا را شکست دهد.
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها ، تیم های بسکتبال نوجوانان لاهیجان (ب) و درفک رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال نوجوانان درفک رشت موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه 42 بر 24 حریف خود را شکست دهد.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال، در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.