فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه یکی از پایه های نظام جمهوری اسلامی انتخابات است، افزود: شهرداران و بخشداران با فراهم نمودن بسترهای لازم برای جذب مشارکت حداکثری تلاش کنند.

به گزارش ایلنا از لنگرود، فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه یکی از پایه‌های نظام جمهوری اسلامی انتخابات است،افزود: شهرداران و بخشداران با فراهم کردن بسترهای لازم برای جذب مشارکت حداکثری تلاش کنند.   سید رضا جوادپور  در نشست با معاونین، بخشداران و شهرداران این شهرستان با اشاره به تلاش برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای با عمل منویات مقام معظم رهبری خواسته اصلی ما در انتخابات است.   وی افزود: انتخابات امروز از حساسیت ویژه ای برای کشور برخوردار است و اگر امروز امنیت و آرامش در کشور حاکم است و دشمن نمی‌تواند تعرضی بکند یکی به برکت خون شهدا و دیگری حضور حماسی مردم در عرصه های انتخابات و راهپیمایی ها است.
  فرماندار لنگرود با بیان اینکه یکی از پایه های نظام جمهوری اسلامی انتخابات است، افزود: شهرداران و بخشداران با فراهم کردن بستر های لازم برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.   جوادپور با بیان اینکه بیش از ۴۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، امنیتی و ستادی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند خاطرنشان ساخت : در شهرستان لنگرود ۱۶۹ شعبه اخذ رای شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات مهیا شده که ۷۳ شعبه آن حوزه شهری و ۵۳ شعبه آن روستایی است.
  وی افزود: در حوزه شهری شهر لنگرود انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که تمهیدات لازم برای برگزای انتخابات الکترونیکی فراهم شده است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.