نماینده اداور رشت با بیان اینکه حالا رشت بزرگ، شهر باران، یک‌بار دیگر اصالتش را با طغیان سپیدرود به رخ کشید افزود: امروز گیلان و گیلکان، در سراسر ایران از نخستین حضور «سپیدرود» پیر در لیگ برتر خوشحالند.

به گزارش ایلنا از رشت، الیاس حضرتی‌نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نماینده ادوار شهرستان رشت در خصوص سعود تیم سپیدرود رشت به لیگ برتر گفت: در روزگاری که پول کلید رسیدن به همه چیز است، اصالت دست‌نیافتی‌ترین است. اصالتی کم‌نظیر مثل آنچه در دل تاریخ گیلان‌زمین جریان دارد، اصالتی که سینه‌به‌سینه از غیورمردی گیله‌مردان و صبوری‌های گیله‌زنان این سرزمین به‌دست آمده است.

وی با بیان اینکه حالا رشت بزرگ، شهر باران، یک‌بار دیگر اصالتش را با طغیان سپیدرود به رخ کشید افزود: امروز گیلان و گیلکان، در سراسر ایران از نخستین حضور «سپیدرود» پیر در لیگ برتر خوشحالند و حالا دوباره شادی و نشاط یک‌بار دیگر به جوانان رشتی رسید.

حضرتی خاطرنشان کرد:این شادی زایدالوصف است چرا که بازیکنان و کادرفنی باشگاه سپیدرود که با شرایط بدمالی در میان تیم‌های متمول لیگِ‌یکی راه صعود به لیگ‌برتر هموار کردند، رشادت و غیرتی که با هیچ ثروتی قابل قیاس نیست.

وی در پایان گفت:شادی روز افزون و پیروزی‌های غرورانگیز دیگر برای رشتی‌های دوست داشتنی مسئلت دارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.